Seksuaalinen sekoaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "paniikki"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"paniikki"

Vieras
Mieheni on syönyt jo vuoden lääkkeitä, jotka vievät täysin kaikki seksuaaliset halut. Ja muutenkin suhteemme on huono. Ajattelin, että pärjään ilman seksiä ja läheisyyttä, mutta viime aikoina on tullut aivan outoja ajatuksia. Viikko sitten keskustelin äitini kanssa eräästä julkkiksesta, josta vanhoilla päivillään tuli lesbo. Minä heteroakin heterompi aloin ajatella, että mikäs siinä, miksei sitä voisi itsekin kokeilla jos oikeanlainen ihminen tulisi eteen :O No, tänään eräs miespuolinen ystäväni kävi kylässä ja olin viittä vaille hyökkäämässä kimppuun. Nyt en saa ajatuksiani pois hänestä. Hirveä kuumotus päällä. Tämä on ihan kamalaa, ajatukset aivan sekaisin. Tällaiseksiko seksinpuute lopulta tekee? Mitä ihmettä teen?

Minä taas uskon, että voi tullakin. Ihmisen taipumus voi muuttua mm. elämänkokemusten mukaan.

Mitä vanhemmaksi tulee, sitä enemmän sisin ja yhdistävät asiat merkitsevät. Se ulkoinen jää vähemmälle. Jos toinen sattuukin olemaan "väärää" sukupuolta, minkäs teet. Jotkut voivat rakastua vain kerran elämässään samaan sukupuoleen ja vain tiettyyn ihmiseen. Ja se voi tapahtua vaikka 80 vuotiaana vasta.

Moni luulee tai uskottelee olevansa sataprosenttinen hetero, mutta todellisuus on toinen. Useimmissa meistä on ainakin jonkin verran biseksuaalia, toisissa enemmän ja toisissa vähemmän. Se, että uskaltaa myöntää tämän puolen itsessään ja olla avoin ihmiselle sukupuolisen kategorisoimisen sijaan voi helpottua iän myötä.

Vaikuttaa kyllä siltä, että olt totaalisen puuteessa. :D Itse olen aikoinani ollut huonossa parisuhteessa ja ilman seksiä ja sitten pitkään sinkkuna ilman seksijuttuja. Kävi juurikin noin. Seksuaalinen sekoaminen, kuvaa aika hyvin sitä. Kaikki lähti jotenki lapasesta. Kokeilin yhden yön juttuja, pelkkää seksisuhdetta, olin kahden miehen kanssa, ja kyllä, olin myös naisen kanssa ja naisen ja miehen kanssa. Puoli vuotta kesti ja sitten se oli ohi. Se sekoaminen siis.

Yhteistyössä