Mitä miehille iltapalaksi? Meille tulee miehen kavereita ja...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kukka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kukka"

Vieras
...aikomuksena heillä olisi katsella telkkaria ja saunoa. Olen yleensä tehnyt jotain iltapalaa porukalle eli lämpimiä leipiä, vispipuuroa tai sitten jotain jopa makeaa, mutta nyt lyö pää tyhjää. Olisko teillä jotain ideoita?? Ja mulla ei oo munia, niin se on ainoa rajoitus :( Kaupasta edelleen munahyllyt tyhjinä.

Riittäisköhän pitsan täytteeksi jauheliha ja paprika... Muuta ei taida kaapista löytyä. Ja juustokin on tuota Polar juustoa, käykö se pitsaan?? Onko vielä ideoita? :) Kiitos tähän astisista :)

tee leipäkäristys

eli poro/hirvikäristys ja joka ukolle kouraan aika palanen ruisleipää ja haarukka, itse kukin nirhaa sitten leivästä palasen ja haarukan avulla kostuttaa sen käristyksessä ja koukkaisee leivän seuraksi lihapalasen ja eikun ääntäkohden

särpimeksi kunnollista olutta muutama tölkki mieheen

Kyllö muuten sopii tonnikala jauhelihan kaveriksi pizzaan, etenkin jos tonnikala on öljyssä. Tuohon vielä sitä ananasta mehukkuutta tuomaan ja voin luvata, että taivaallista tulee... :p Ei sulla vielä paria tomaattia ole?

Ananasta on... Joten taitaapi tulla jauhelihapitsa :) Nuo piirakat vaikee tehdä kun monta kertaa vaatii, että pitäs olla munia. Enkä viitsi kauppaan lähteä noiden takia o:) Kiva, että tulevat käymään, mutta aika lyhyellä varoajalla (3 tuntia) ja iso kööri tuleekin :)

Yhteistyössä