Maanantain hyvien & iloisten asioiden pino :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anatolia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26082822]Jos jotain positiivista tähän yrittää keksiä, niin lapsilla pysyy jo ruoka sisällä ja vatsanväänteet ovat ohi. Pääsivät vihdoin kouluunkin.[/QUOTE]
Meilläkään poika ei ole oksentanut enää eilisillan jälkeen :). Ei ole tosin syönytkään eilisillan jälkeen kuin yhden hedelmä-Piltin. Kokeillaan pian lämmintä ruokaa, saa nähdä miten käy.

Sterssiä aiheuttaneet ristiäiset takanapäin. Poika sai siis lauantaina nimensä, voidaan palata normaaliin arkeen. Kiukutteleva kolmevuotias ollut tänään kuin herran enkeli, kaikki päivittäiset askareet menneet nappiin. Puistossa ei ollut muita äitejä :D

-on ihanan aurinkoista
-kämppä on ihanan siisti(vielä):)
-kaapissa odottaa kylmä battery,mmm!
-tänään on täykkärit+sinkkuelämää
-kultainennoutajapoitsuni on tänään erityisen hellyyttävä--sai uuden lelun jota pitää esitellä;)

-on ihanan aurinkoista
-kämppä on ihanan siisti(vielä):)
-kaapissa odottaa kylmä battery,mmm!
-tänään on täykkärit+sinkkuelämää
-kultainennoutajapoitsuni on tänään erityisen hellyyttävä--sai uuden lelun jota pitää esitellä;)
Olen hiukan kade :snotty:. Kamala Battery-vajaus! Sitä pitää muistaa pakata sairaalakassiin mukaan :D. Ja kultsipoitsustakin oon kade, ne on suloisia. Ja siisti kämppä...no, jos siivoan niin saan sen itsekin, eli pitäis kai tehdä niin :D

Toi aurinko tulee munkin listalle :)

Tein viikonloppuna kirpparilta hyviä löytöjä, joista iloitsen edelleen.

Vauva nukkui viime yön hyvin, joten olen nyt virkeä.

Sanoin miehelle sellaisia asioita, joista hän kertoi tulleensa iloiseksi. Hyvä maanantaiaamu suhteelle :heart:

Pakko lisätä. Sain siivottua kämpän ja oon tyytyväinen.

Ulkoiltiin pojan kanssa ja oli tosi ihanaa.

Poika nukkui aamupäivällä hyvin ja sain oman lepohetken.

Nytkin nukkuu ja saan taas levätä :)

Mies voitti vakuutusyhtiön liki 2v tappelun jälkeen..nyt edessä viimeinkin ansaittu työtapaturmaeläke ja korvaukset vielä päälle+ takautuvat 2v ajalta..kyllä nyt on helpottunut olo,ja kerrankin ei tarvii miettiä et mitä voi ostaa ja mitä ei.

Tää on paras :D

:) Kyllä minä yleensä ihan sosiaalinen olen ja tykkään olla ihmisten kanssa vuorovaikutuksessa. Joskus vaan tympii se kun menet sinne puistoon niin äideillä ei tunnu olevan mitään muita keskustelunaiheita kuin lapset ja koti. Itse ainakin kaipaan jotain muuta puhuttavaa.
Näiden apinoiden kanssa kun pyörit suurimman osan vuorokaudesta ja ainoa aikuinen kenet näet on oma mies ja senkin kanssa vaan jutellaan siitä mitä ruokaa illalla laitetaan alkaa olemaan aika täynnä kotia. Sitten pitäisi vielä jaksaa puistossa puhua vauvan yösyötöistä kun olet edellisenä yönä 1.5 tunnin välein silmät ristissä herännyt sitä tekemään. Siksi tänään oli aivan älyttömän ihanaa kun puistossa ei ollut muita:)

:) Kyllä minä yleensä ihan sosiaalinen olen ja tykkään olla ihmisten kanssa vuorovaikutuksessa. Joskus vaan tympii se kun menet sinne puistoon niin äideillä ei tunnu olevan mitään muita keskustelunaiheita kuin lapset ja koti. Itse ainakin kaipaan jotain muuta puhuttavaa.
Näiden apinoiden kanssa kun pyörit suurimman osan vuorokaudesta ja ainoa aikuinen kenet näet on oma mies ja senkin kanssa vaan jutellaan siitä mitä ruokaa illalla laitetaan alkaa olemaan aika täynnä kotia. Sitten pitäisi vielä jaksaa puistossa puhua vauvan yösyötöistä kun olet edellisenä yönä 1.5 tunnin välein silmät ristissä herännyt sitä tekemään. Siksi tänään oli aivan älyttömän ihanaa kun puistossa ei ollut muita:)
Siis mä ymmärrän ihan oikeasti :D
Joskus on vaan niin kivaa olla omissa oloissaan puistossa tms.

Mies voitti vakuutusyhtiön liki 2v tappelun jälkeen..nyt edessä viimeinkin ansaittu työtapaturmaeläke ja korvaukset vielä päälle+ takautuvat 2v ajalta..kyllä nyt on helpottunut olo,ja kerrankin ei tarvii miettiä et mitä voi ostaa ja mitä ei.

Isot onnittelut miehellesi ja sinulle :) :flower:

Varmaan hieno tunne, taloudellisesti ja muutenkin. Kun tietää olleensa oikeassa ja saa siitä ns. todisteen :)

Yhteistyössä