Palstalaiset kun tietää kaiken, auttakaas vähän...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pinki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pinki

Tunnettu jäsen
04.08.2004
25 067
28
48
Lahti
Olemme lähdössä espanjaan jälleen loppukesästä ja tietenkin tapaamme mieheni ystäviä perheineen siellä. Eräällä parilla on kaksi hyvinkin valloittavan ihanaa muksua, 11v poika ja 4v tyttö.
Poika nyt tietenkin tykkää kaikesta tietokonepeleistä, Carseista, pokemon jnejne mitä näitä nyt on.
Tyttö on taas ihan hulluna hevosiin.

Tässäpä juuri pähkäilen, että haluaisin näille lapsille viedä tuliaisen suomesta, mutta mitä? Onhan siellä espanjassakin lelukauppoja sun muita, tahtoisinkin viedä jotain, mitä ei välttämäti siellä heti tule vastaan.

Äidiltään yritin hieman udella, mitä tykkäisivät vaikkapa angry birdseistä tai muumeista (mietin tytölle sitä jäärouvaa, siinä kun on se jäähevonen) mutta tämä kielimuuri vähän vesitti :D Hän ei puhu englantia ja minun espanjani... noh, vähän heikkoa vielä :D
Kunhan tuo ukko kerkiäisi tulkiksi jossain välissä....

Mutta siis, asiaan, onko teillä ideoita? Kertokaa ihmeessä!

Siis loppukesästä olet menossa ja nyt jo rupesit tuliaisia stressaamaan...

Vaikka lapsi tykkää tietokonepeleistä, niin hänen vanhempansa ei välttämättä tykkää että lapsi niitä kauheasti pelaa, joten varmaan sun miehes voi kysyä mitä niille lapsille voi tuoda.

[QUOTE="vieras";26082359]Siis loppukesästä olet menossa ja nyt jo rupesit tuliaisia stressaamaan...

Vaikka lapsi tykkää tietokonepeleistä, niin hänen vanhempansa ei välttämättä tykkää että lapsi niitä kauheasti pelaa, joten varmaan sun miehes voi kysyä mitä niille lapsille voi tuoda.[/QUOTE]Stressaamaan? En suinkaan :D Kai sitä kysellä saa, kun tänään tuikahti mieleen?
Ja kyllä, antavat pojan pelailla aika paljon, mutta luulen heillä pelin olevan jo, täytyy kysellä.

Kauhean tiukkapiposta porukkaa liikkellä täällä aina, pitäsköhän vaihtaa palstaa?

Stressaamaan? En suinkaan :D Kai sitä kysellä saa, kun tänään tuikahti mieleen?
Ja kyllä, antavat pojan pelailla aika paljon, mutta luulen heillä pelin olevan jo, täytyy kysellä.

Kauhean tiukkapiposta porukkaa liikkellä täällä aina, pitäsköhän vaihtaa palstaa?

Täällä on kuule palstanvaihtokielto:kieh:Kieltämättä täällä liikkeellä paljon herneitä nenässä:stick:No asiaan,minustakin nuo itse mainitsemasi Birdit ja Muumit olisivat kivoja tuliaisia.

Yhteistyössä