Sydänpyllyt kirppis. Voiko jotkut aikuiset naiset olla tosiaan noin tyhmiä,että maksaa vanhasta tuollaisia hintoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hertsileijaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hertsileijaa

Vieras
me&i on vielä ihan paskaa ( nukkaantuu ja haalistuu tosi nopeaan) ja ämmät maksaa sikana niistä vaatteista. Moni on vielä ihan kamalan näköisiä ja hihansuut pinttyneitä ja muuten kuluneita. Hulluja on monenlaisia :) Pyytäähän saa,mut kuka viitsii oikeasti maksaa vanhasta noin paljon? Tämä ei ole kuin merkin perässä juoksemista.
Itse en vanhasta maksa tosiaankaa noin paljoa, ostan mielummin uuden.
Tunnustatko sinä kuuluvasi tähän joukkoon kuka sydänpyllyissä ostelee?

en oo ostanu sieltä mitään. Monta kertaa tehny mieli kommentoida jollekki joka jostain velourhaalarista meinaa maksaa 100e et ooks vähä tyhmä, mut ei oo mun rahat:D

Joskus kattelen et jos joku olis tajunnu mitä tarkoittaa kirpputori.. Semmosta ei oo vielä osunu kohdalle.

...mut eipä kuulu mulle. Nää pilvifriikit on äitejä ei niinkään lapsia :D Kannattais ehkä myyjien alkaa myymään uusia tuotteitaan siellä :) Ne pöhköt kun maksaa enemmän niistä sielllä kun kutsuilla :)

Ja jos ne olisi ihan huippuhyviä ja kestäisi suunnilleen isältä pojalle tai äidiltä tyttärelle,mut ku ei. Ne ei kestä edes yhdellä lapsella nukkaantumatta ja minusta vanha on vanha tai käytetty on käytetty. Pakko olla vaan vouhotusta siitä,että on ns. merkkivaate. Itselläni ollut käytössä lapsella tuollainen pilvi t-paita kun lapsi sai sen lahjaksi ja siitä huomasin miten helposti nukkaantuva se on.
Joo jokaisen omat rahat,mutta kuitenkin :)

...mut eipä kuulu mulle. Nää pilvifriikit on äitejä ei niinkään lapsia :D Kannattais ehkä myyjien alkaa myymään uusia tuotteitaan siellä :) Ne pöhköt kun maksaa enemmän niistä sielllä kun kutsuilla :)

Huomasin juuri sieltä,että joku myi uutta pilvi t-paitaa aivan samalla hinnalla+ postikulut kuin mitä uutta myydään.
Minun mielestä kun sekin on jo ns. vanha kunse on kotia tullu ja kirppiksellä myydään :)

Mikäpäs tuossa, jos on rahaa.

En sydänpyllyihin kuulu, mutta joskus on tullut huutiksessa maksettua vähän turhankin paljon jostakin meandin vanhasta kuosista. Ostan tosin vain uutta/uudenveroista ja nalkutan myyjälle, jos tuote ei sitä ole.

Järkevä tietysti ostaa meandin verkkokaupasta silloin kun siellä on ale. Jostakin syystä vanhat kuosit ja vanha laatu vain tuppaavat joskus kiinnostamaan enemmän kuin uudet.

Jos teidän ostokokemukset rajottuu pariin teepaitaan jtka on sattuneet nukkaantumaan, niin ei ehkä kannattais ottaa noin jyrkästi kantaa. Meillä on ainakin200 meandin vaatetta ja niistä ehkä 2 on nukkaantunut. Suurin osa on kestänyt uudenveroisena 2 tai jopa 4 lapsen käytössä ja vieläkin kehtaisin myydä ne eteenpäin. Voin maksaa käytetystäkin vaikka 30-50% uuden hinnasta, koska tiedän mitä sillä rahalla saan. Mut makuasioihin en ota kantaa, josne on jonkin mielestä rumia niin olkoon hänellä oikeus mielipteeseensä. :D ja joka haluaa niin ostakon muksunsa vaatteet h&mltä tai vaik uffilta, ei heilauta mua mihinkään suuntaan,

Mikäpäs tuossa, jos on rahaa.

En sydänpyllyihin kuulu, mutta joskus on tullut huutiksessa maksettua vähän turhankin paljon jostakin meandin vanhasta kuosista. Ostan tosin vain uutta/uudenveroista ja nalkutan myyjälle, jos tuote ei sitä ole.

Järkevä tietysti ostaa meandin verkkokaupasta silloin kun siellä on ale. Jostakin syystä vanhat kuosit ja vanha laatu vain tuppaavat joskus kiinnostamaan enemmän kuin uudet.

Näin on :)
Itselleni vanha on vanhaa oli merkki mikä tahansa ja ihan sama mitä siitä on maksettu. Ostohinta ei vaikuta kirppishintaan mitenkään. Minusta jotenkin hölmöä edes ilmoittaa mitä on maksanut uutena :) Ostan myös siistejä uudenveroisia vaatteita mutta en maksa niistä 16e paidalta :D Minä en välitä siitä merkistä vaan ulkonäöstä ja käytännöllisyydestä.

[QUOTE="Neljän äiti";26088145]Jos teidän ostokokemukset rajottuu pariin teepaitaan jtka on sattuneet nukkaantumaan, niin ei ehkä kannattais ottaa noin jyrkästi kantaa. Meillä on ainakin200 meandin vaatetta ja niistä ehkä 2 on nukkaantunut. Suurin osa on kestänyt uudenveroisena 2 tai jopa 4 lapsen käytössä ja vieläkin kehtaisin myydä ne eteenpäin. Voin maksaa käytetystäkin vaikka 30-50% uuden hinnasta, koska tiedän mitä sillä rahalla saan. Mut makuasioihin en ota kantaa, josne on jonkin mielestä rumia niin olkoon hänellä oikeus mielipteeseensä. :D ja joka haluaa niin ostakon muksunsa vaatteet h&mltä tai vaik uffilta, ei heilauta mua mihinkään suuntaan,[/QUOTE]

Omassa käytössä kokemus on joo yhdestä ainoasta t-paidasta mutta olen nähnyt lähipiirissä näitä vaatteita lapsien päällä ja kyllä ne valitettavasti on huonolaatuista. Hinhansuut lörpähtäneitä, haalistuneita, lankoja roikkuu ja on nukkaantuneita.

pidän kovasti meandin paidoista. Ne läpivärjätyt menevät kahden lapsen jäljiltä aika uudenveroisina kiertoon. Meillä on ollut niitä PALJON. Viime mallistostakin ostin kaikki läpivärjätyt mitä oli. Laatua ei voi verrata mihinkään henkkamaukkaan tai lindexiin. Mutta en mä niitä jaksa myydä. Kierrätetään kaveripiirissä.

Yhteistyössä