Mä en osaa päättää! Saisko apuja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HippuTAR
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HippuTAR

Vieras
RINGBLOMMA-sivuverhot, 2/pakk. / Verhot. Aurinkoisen värinen tekstiilisarja

Ajattelin tilata tollaset verhot keittiöön.

Mutta kun mä en osaa päättää... Pelkät laskosverhot vai myös sivuverhot? Jos pelkät laskosverhot niin noi ruudulliset vai kukalliset?

Lisäksi tilaan ton kukallisen pöytäliinan (löytyy kun rullaa sivua alemmas) ja tehdä tosta ruudullisesta kankaasta käsipyyhkeet ja patalaput.

Mulla on tällänen matto vihreänä
NetAnttila - Jysmä Hilla muovimatto | Matot
sopiiko se noitten verhojen kans?

Meidän keittiös on kaks isoa ikkunaa vierekkäin.

Mulla ei oo keittiöön mitään muita verhoja kuin jouluverhot joten ois nyt vähän pakko saada jotkut verhot sinne. Kesäkuus on vanhemman lapsen rippijuhlat ja tänne tulee puoli sukua, muuten en niin piittaiskaan.

No jos laitat kukallisen pöytäliinan niin laittaisin sen kaveriksi pelkästään tuollaisen ruudullisen laskosverhon. Riippuu toki keittiön koosta, mutta tuntuisi, että kukallista kuosia tulisi liikaa. Tosin isojen ikkunoiden kanssa voi pelkkä laskosverho näyttää orvolta.

Hmm.. enpä tiedä enää minäkään. Tulipa hyödyllinen olo :D

Itse vierastan sivuverhoja keittiössä joten laittaisin pelkän laskosverhon. Ja ruudullisena koska kukallinen on mun makuun vähän vaisun värinen. Laskos on sen verran pieni alaltaan että saa olla voimakkaamman värinen.

• Tykkää
Reactions: Dongxi
No jos laitat kukallisen pöytäliinan niin laittaisin sen kaveriksi pelkästään tuollaisen ruudullisen laskosverhon. Riippuu toki keittiön koosta, mutta tuntuisi, että kukallista kuosia tulisi liikaa. Tosin isojen ikkunoiden kanssa voi pelkkä laskosverho näyttää orvolta.

Hmm.. enpä tiedä enää minäkään. Tulipa hyödyllinen olo :D

No just toi siinä on. Liikaa kukkia vai orvon näköinen :D.

[QUOTE="...";26110611]No jos nyt välttämättä haluat kuulla, niin ihan järkyttävät. Nuo verhot ovat juuri sellaiset, joita kaupassa nähdessä miettii, että kuka hullu muka tuollaisia ostaa. Yhtä "kauniit" kuin miesten pitkät kalsarit sellaisella tarjoustalo-tyylisellä kuvioinnilla.[/QUOTE]

Kiitti, tätä mä jo odotin.
Mä nyt satun tykkäämään noista.
Oikeestaan kyllä tykkäisin enemmän tästä:
OLIVIA-laskosverho / Verhot. Kaunista ja raikasta kangasta, joissa kiva lehtikuvio
valitettavasti noi vaan ei mitenkään sovi meidän keittiöön.

No joo mutta kai se orvon näköinen on tosiaan parempi kuin liikaa kukkia. Kiitos.

Yhteistyössä