Voinko laittaa lauantaina päälleni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Eli mennään katsomaan stand uppia, ravintolaan syömään ja luultavasti baariin jatkoille.

Ajattelin laittaa päälleni violetin tuubitopin, mustan hihattimen (se tietty baarissa pois) ja jalkaan mustat tyköistuvat caprit. Caprien lahkeensivuissa kolme mustaa nappia ja takapuolella läpälliset nappitaskut (feikit). Jalkaan yksinkertaiset mustat korkkarit.

Ja siis kaiketi on ok laittaa ihonväriset sukkikset caprien kanssa?

Ja kun se kerran aina kiinnostaa palstalla niin olen hoikka ja kohtuu hyvin treenattu kroppa.

Hiukset tietty laitan nätisti (olen kampaaja).

[QUOTE="alkup";26147698]Mauttomalta? Siis millä tavalla? Mielestäni ihan normaali asu, mutta lähinnä mietin siis tämän ajankohdan takia tuota...[/QUOTE]

Niin no, kaikille meistä ei ole suotu tyylitajua...

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;26147708:

No mulla kyllä on tyylitajua ja tiedän hyvin mikä sopii itselleni. Olis kiva edelleenkin kuulla perusteluja tuolle väitteelles,mutta ehkä sun tyylitajus ei sitten sano sen vertaa, että osaisit perustella.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;26147708:

Voisit myös perustella vastauksiasi tai antaa vinkkiä miten sinun mielestäsi asu olisi parempi, mitä jättää pois tai lisätä, vai laitetaanko vaihtoon kokonaan.

Turhaa tuollainen pelkkä päänaukominen.

[QUOTE="alkup";26147720]No mulla kyllä on tyylitajua ja tiedän hyvin mikä sopii itselleni. Olis kiva edelleenkin kuulla perusteluja tuolle väitteelles,mutta ehkä sun tyylitajus ei sitten sano sen vertaa, että osaisit perustella.[/QUOTE]

Otapa kuva, niin katsotaan olenko käsittänyt asusi aivan väärin.

Kuvata en nyt jaksa, mutta toppi on tälläinen violetti

https://www.seppala.fi/tuotteet/tuote/fi_1110_6187265/trikootoppi?openGroup=1568&color=fi_1110_618726528

Ja ne caprit on hyvin vastaavat mitkä tossa yhdessä kuvassa siis.

[QUOTE="alkup";26147744]Kuvata en nyt jaksa, mutta toppi on tälläinen violetti

https://www.seppala.fi/tuotteet/tuo...otoppi?openGroup=1568&color=fi_1110_618726528

Ja ne caprit on hyvin vastaavat mitkä tossa yhdessä kuvassa siis.[/QUOTE]

No niin, eli just tuollainen rypytetty lantiopituinen venyvä trikootoppi, joita yläasteikäisten on tapana käyttää.

Siis eihän tuo nyt varsinaisesti ruma ole, mutta ei noiden vaatteiden ympärille luotu asukokonaisuus hirmu tyylikäskään ole. Toki jos et ole ns. "classy" pukeutuja, niin anna mennä...

[QUOTE="alkup";26147780]No tuota siis caprejahan on aika paljon erilaisia enkä todellakaan tarkoittanut mitään nurtsilla pyörimiseen tarkoitettuja....[/QUOTE]

Minkä mittaiset ne caprit on? Kun ihan totta, mä olen nähnyt hirveän vähän capreja kaupoissa viime vuonna? 2000-luvun alkupuolella niitä kyllä käytettiin. Ja kesällä niitä toki joillain näkee. Mutta että huhtikuussa baariasuun?

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;26147777:
Siis jos toi on sun mielestä tyylikäs ja pidät asukokonaisuudesta, niin antaa mennä vaan. Itse varmaankin pukeutuisin tähän suuntaan:

No miten toi loppupeleissä eroo mun asusta niin, että se on mauton, mutta toi ei? :D Haluan jonkun istuvamman paidan eikä tuontyyliset paidat ole mun tyyliä. Noi housut on kivat, mutta en ajatellut nyt ostaa tätä varten uusia. Itseasiassa tänään koitin kyllä vastaavia, mutta koko 36 oli iso ja 34:stä en ollut varma, että onko se hyvä pohkeista.

[QUOTE="eee";26147785]Minkä mittaiset ne caprit on? Kun ihan totta, mä olen nähnyt hirveän vähän capreja kaupoissa viime vuonna? 2000-luvun alkupuolella niitä kyllä käytettiin. Ja kesällä niitä toki joillain näkee. Mutta että huhtikuussa baariasuun?[/QUOTE]

Edit: siis hirveän vähän on capreja näkynyt kaupoissa viime vuosina.

[QUOTE="alkup";26147787]No miten toi loppupeleissä eroo mun asusta niin, että se on mauton, mutta toi ei? :D Haluan jonkun istuvamman paidan eikä tuontyyliset paidat ole mun tyyliä. Noi housut on kivat, mutta en ajatellut nyt ostaa tätä varten uusia. Itseasiassa tänään koitin kyllä vastaavia, mutta koko 36 oli iso ja 34:stä en ollut varma, että onko se hyvä pohkeista.[/QUOTE]

Kuten sanottu, laita ihmeessä ne leveälahkeiset caprit ja sukkahousut, jos koet olosi niissä mukavaksi.

[QUOTE="alkup";26147780]No tuota siis caprejahan on aika paljon erilaisia enkä todellakaan tarkoittanut mitään nurtsilla pyörimiseen tarkoitettuja....[/QUOTE]

Caprit on aina caprit. Ei ne oikein sovi kellekään. Jalat näyttää tosi lyhkäsiltä niissä. Laittaisin ihan pitkät housut tai farkut. Toppi on kiva. Tykkään väristä. Mutta siis toki tollasissa varmaan voi mennä, jos tahtoo. :)

Caprit sopivat niille, joilla on pitkät ja hoikat sääret, mielellään myös hyvännäköiset pohkeet. Ymmärtääkseni ap totesti jos ensimmäisessä viestissä että kroppa ainakin on kunnossa.

[QUOTE="hmm";26147814]Caprit sopivat niille, joilla on pitkät ja hoikat sääret, mielellään myös hyvännäköiset pohkeet. Ymmärtääkseni ap totesti jos ensimmäisessä viestissä että kroppa ainakin on kunnossa.[/QUOTE]

Mutta kun capreja ei käytä enää kukaan :D

Yhteistyössä