Taas tässäkin ketjussa NeitiSetis roikkuu Alepan perässä.
Niin tekee. Luulin, että eläkeläisenä saan elää leppoisaa elämää kotisohvalla makoillen ja kuunnellen hyvää musiikkia ja samalla selata nettiä.
Marko-Petri nostaa muistoistani mieleen monta sinnikästä pyllykärpästäni elämäni varrelta. Olin aina miesten piirittämä. Naistyökaveri kerran sanoi, että olen ihmismagneetti.
Olen kuin Katariina Souri. Vihaan olla esillä ja viihdyn omissa oloissa.
Ei minua jatkuva spurjumummoksi haukkuminen loukkaa. Kyllä kaikki lukijani tietävät, että olen aina ollut täysin raitis. Eksäni pääsi viinasta eroon jo vuosikymmeniä sitten. Terapiassa selvisi hänelle oikea diagnoosi.
Olen aina ollut ihminen, joka on aikaansa edellä. Ehkä tutkijat ovat saaneet jotain aineistoa kirjoituksistani tutkimuksiinsa.
Heräsin aamulla uneen, jossa sanottiin erään miehen nimi. Varmistin asian googlesta. Hän oli tutkimusjohtaja entisessä työpaikassani. Emme koskaan tavanneet kasvokkain, mutta ehkä kuulin hänestä paljon juttuja.
Olen hyvin kiinnostunut neurologiasta pyörtymistapausteni takia. Sain neurologiltani vastauksen ettei minussa ole mitään vikaa. Pyörtyminen voi johtua hyvin monesta syystä, ja hyvä että asia selvitettiin.
Olen satavarma, että lukijani saavat elämäänsa enemmän iloa kirjoituksistani kuin perässähiihtäjäni törkyviesteistä. Lyön vanhasta hatustani vetoa, että hän on Super-Setis. Entinen Latimeria ja moni muu ex-nimimerkkinsä.
Viihdyn elämäntilanteessani. Jos Yle haluaa tehdä minusta jutun, suostun ilomielin. Nuorin sisareni on toimittaja ja paljon muutakin ja on paikkakuntansa julkkis. Politiikkaan en lähtisi edes kilon kappaleina.