N
"neuvoton"
Vieras
Olen naimisissa oleva taaperon äiti. Mieheni kanssa meillä on ollut erinäisiä ongelmia koko 7vuotisen taipaleemme ajan, niin kai kaikilla. Minulla todettiin vähän aikaa sitten tuulimuna-raskaus ja se on pysäyttänyt minut täysin. En tunne enää rakkautta miestäni kohtaan lainkaan, mielessäni pyörivät päivittäin kaikki pahat asiat, millä hän on minua loukannut. Tuntuu kun olisin koko meidän yhdessä olo aikamme vain juossut hänen tekemisiensä perässä. Kaiken vapaa-aikamme käytämme hänen harrastuksiinsa, joissa itse olen yrittänyt olla mukana että edes näkisin häntä joskus. En ymmärrä kuinka elämä on tähän mennyt ja olen vakavasti harkinnut eroavani hänestä. Tuntuu ettei minulla ole enää mitään annettavaa hänelle. Olen yrittänyt olla onnellinen ja keskittyä niihin asioihin mitkä elämässä on tärkeitä, mutta en enää onnistu siinä. Lapseni on ainut jonka vuoksi jaksan olla reipas ja jonka kanssa paha olo unohtuu.
En halua olla "luovuttaja" ja lähteä tilanteesta jonka voisi mahdollisesti korjata, mutta kuinka korjata se, ettei toista rakasta enää? Lapsen takia yritän saman katon alla elää, mutta onko sekään paras vaihtoehto? Olen lähtenyt jo kerran aikaisemmin, silloin kun lasta ei vielä ollut, mutta otin hänet takaisin..tunnen itseni niin tyhmäksi. En kaipaa kenenkään syytöksiä tai ihmettelyjä, jos kukaan on samanlaisessa tilanteessa tai joskus ollut ja selvinnyt siitä, tarvitsisin kipeästi vertaistukea!
En halua olla "luovuttaja" ja lähteä tilanteesta jonka voisi mahdollisesti korjata, mutta kuinka korjata se, ettei toista rakasta enää? Lapsen takia yritän saman katon alla elää, mutta onko sekään paras vaihtoehto? Olen lähtenyt jo kerran aikaisemmin, silloin kun lasta ei vielä ollut, mutta otin hänet takaisin..tunnen itseni niin tyhmäksi. En kaipaa kenenkään syytöksiä tai ihmettelyjä, jos kukaan on samanlaisessa tilanteessa tai joskus ollut ja selvinnyt siitä, tarvitsisin kipeästi vertaistukea!