BLOGI asia!???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mieeeeeeeeehhhh HELP
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mieeeeeeeeehhhh HELP

Vieras
JOku blogi nörtti nyt pliis, auta minuu :D

Elikkäs, kun koitan vaihtaa banneria tai lisätä kuvan blogin reunoille (lisää gadget)
saan tekstiksi "Valitettavasti olet ylittänyt valokuvien lataamiskiintiön. Lisätietoja saat tältä Bloggerin ohjesivulta."mut silti saan lisättyä kuvia postauksiin.???

Luin yhtä blogia jossa kirjotettii et on kans toi lataamiskiintiö ylittyn ja se sano tekevänsä toisen blogin, jotta sieltä lisää kuvia.. joten tein toisen blogin.. mut mitäs sit seuraavaks????

Okei, en huomannut tota kohtaa jossa sanoit että saat kuitenkin kuvia lisättyä postauksiin, sori. >_>

Mutta kai sen bannerinkin saa lisättyä ulkopuoliselta sivulta?

kokeile jotain pienempää kuvaa ensin, joskus "ilmoitukset" virheellisiä. Vai jääkö bannerikuvat muistiin ja SE kiintiö täynnä? En muista bloggerijuttuuja enää nii...

Ei tarvitse mitään uutta blogia aloittaa. Vaan voit siirtää kuvia jostain muusta kuvasaitilta. Aijaa, photobucket, flickr....vaikka ja mistä.
Kuvat kannattaa pienentää ennen latausta niin ei täyty määrä niin nopeasti.

Mulla loppu kuvatila ja tein sen helpoimman ratkaisun eli ostin lisää. En muista maksoiko 5 vai 10€, mutta jotain sellaista. Siitä on jo kaun aikaa ja blogissani on todella paljon kuvia enkä ole vieläkään käyttänyt laskurin mukaan edes neljäsosaa. :) En jaksanut alkaa kikkailemaan kuvapalveluilla vaikka monet niitäkin käyttävät.

Minäkö? :)

Silloin kun sulla on se bloggerin pääsivu auki, niin oikeassa yläkulmassa näkyy pienenä kuvasi ja nimimerkkisi. Sitä kun painat, niin saat avattua linkistä "tilin asetukset". Siellä taas on tämmöinen kohta (kopioitu omasta)

Tallennus
Nykyinen sopimus: 20 Gt hintaan $5.00/vuosi
Käytössä on 3.12 Gt/20 Gt Gt (15.62 %) tallennustilastasi.
Tarkastele tai muokkaa sopimusta

Sieltä kautta pääset ostamaan sitä lisää. Tuosta näet myös sen onko tallennustilasi ihan oikeasti loppu vai onko kyseessä jokin bloggerin häiriö.

Oon ehkä tyhmä tai jotai... mut itse kun menin tosta kuvan kautta sinne tilin asetuksiin/tilin esittely niin mulla tuli sinne vaan "tietoturva" "Sähköpostiosoitteet ja käyttäjänimet" "Yhdistetyt tilit" ja "palvelut" , allekkain.

Mene sinne samaan tilin asetukset --> klikkaa vasemmalta tuotteet --> klikkaa Picasa-verkkoalbumit --> vieritä avautuvan sivun alalaitaan. Siellä näkyy itselläni palkkina ja numeroina mikä on tallennustilani tilanne. Siinä on myös hallitse-nappula, jota klikkaamalla pääsee ostamaan sitä lisää jos haluaa.

Kerro onnistuuko? :)

No nyt onnistuu. ja näyttäis olevan ihan täynnä toi mun muisti tuolla.
Kiiiiitos tosi tosi paljo vaivan näöstä!! :)

Elikkäs nyt pystyy sitten normaalisti lisäilemään taas kuvia? =)

Hyvä, että onnistui ja kiva jos minusta oli apua. :) Sen jälkeen kun ostin lisätilaa, olen tosiaan aivan samalla lailla lisännyt kuvat blogiini kuin aikaisemminkin. Ei tarvi mitään lisäkikkailuja.

Yhteistyössä