Kertokaas millanen teidän mies on kännissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja diibaaaba
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

diibaaaba

Vieras
Tällä hetkellä musta mun mies täysääliö. Oli taas saanut niin kuningasidean yöllä kun riitautui kaverinsa kanssa, että lähtee monen sadan kilometrin päästä kotiin taksilla!!! Tuli vaan aamulla viesti, että on tulossa kotia päin. Onneksi meni kuitenkin takaisin majapaikkaan... Arghh!

ärsyttävä, kovaääninen, kaikki on joko paskaa tai parasta. ärsyttävintä on kuitenkin se kun alkaa kaivelee vanhoja asioita ja fiilistelee..ei vaan jaksaisi kuunnella joka kerta samoja asioita. |O :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;26162505:
ärsyttävä, kovaääninen, kaikki on joko paskaa tai parasta. ärsyttävintä on kuitenkin se kun alkaa kaivelee vanhoja asioita ja fiilistelee..ei vaan jaksaisi kuunnella joka kerta samoja asioita. |O :D

Niin tuokin on kovaääninen ja kun kieli ei enää käänny suussa niin sitten tyydytään pitämään älämölöä. Kaikkien kanssa pitäis painia ja yks kaks meno hyytyy ja sammuu vaikka seisaalleen.
En oo enää vuosiin liikkunut sen kanssa missään ellei se oo kuskina :D

• Tykkää
Reactions: bud
meillä taas on kokoajan mun kimpussa, ja lepertelee ja on ärsyttävän imelä jos olen paikalla. jos on kaveriedensa kanssa liikenteessä ei haasta riitää, tai mölyä. osaa käyttäytyä kännissä vaikka selvinpäin ei aina...

Suu käy kokoajan, ja samat jutut kyllä kuulee monta kertaa illan aikana. Pelleilee minkä kerkeää, suoraan sanottuna on niinkuin pikkupoika. Jos ottaa muutaman liikaa, niin sit sammuu kyllä kuin saunalyhty vaikka seisaalleen.
Viimeaikoina en ole jaksanut katsoa sen menoa yhtään, enkä mielelläni edes lähde samaan paikkaan juhlimaan. Varsinkaan jos itse en meinaa juoda mitään ja mies juo.

Alkaa jauhamaan vanhoja asioita, lääppii mua kokoajan...ollaan kotona tai ihmisten ilmoilla sillä ei ole merkitystä. Puhuu pälpättää koko ajan. Jos mä olen hiljaa niin soittaa kavereille. Haastaa riitaa pienistäkin asioista ja sammuu hyvin nopeesti, jos vain pitkälleen käy. Musta hänen toimintansa on lähinnä idioottimaista, mitä hän pitää niin coolina.

Moni kirjotti täällä että mies alkaa lääppimään ja lähentelemään kun on kännissä. Mun mies käyttäytyy päinvastoin: keskittyy itseensä/muihin ihmisiin esim kavereihin jos paikalla on muitakin ja mitä enemmän juo, sitä vähemmän huomaa enää minua. Ei halaile, ei pussaile.
Pysyy kuitenkin rauhallisena, en ole koskaan nähnyt hänen riehuvan tai muuta vastaavaa. Asiallisesti osaa käyttäytyä. Sitten kun menee nukkumaan niin kuorsaa erittäin paljon.
Onneksi hän juo äärimmäisen harvoin!

öykkäri, kovaääninen, todella lapsellinen ja rasittava.

mm. haukkuu minua ja nauraa päälle ja sitten kuvittelee minun nauravan asialle myös. aina haastamassa riitaa ja huutaa/kiljuu (kyllä kiljuu ! ) sitten kotona kun oli vielä kotiteatterisarja piti sitä huudattaa aina täysillä vaikka asumme kerrostalossa ja sitä ei voi laittaa pienemmälle, ei sitten ei niin millään vaikka hiljaisuus olisi mennyt jo aikoja sitten. (kahdesta aikaisemmasta asunnosta melkein saatii häätö tämän takia) Pakotin myymään ja nyt on ihanan rauhallista ,kun ei mies enää kotonaan viihdy ryypiskelemässä. Naapuritkin varmaan kiittää.

Olen mies ja kapinoin kysymyksen yksipuolisuutta vastaan.

Itse en nähnyt isääni koskaan humalassa. Lapseni eivät ole nähneet minua koskaan humalassa.

Mutta minä olen nähnyt vaimoni humalassa.

:D Korjataan millainen teidän puoliso on...

Minä olen valitettavasti nähnyt isäni humalassa ja siksi en salli, että meillä kotona tai siellä missä on pieniä lapsia otetaan alkoholia. En minäkään monesti ole nähnyt miestä tässä tolkuttomassa tilassa, mutta aina saan kuulla perästä mitä hommaillut.. Ite otan harvoin niin paljoa, että humaltuisin. Mutta niinä harvoina kertoina haluan vaan tanssia...

Niin täytyy nyt kirjoittaa vielä, että tottakai meistä naisistakin löytyy näitä tapauksia jotka aiheuttaa myötähäpeää. Meillä on eräs tuttava, jonka täytyy saada esitellä rintavarustaan KAIKILLE vaikka mies seisoisi vieressä.

ensin hauska ja nauravainen ja saattaa haluta halia ja tanssia yms yms mutta sitten taas saattaa saada skitsot ihan jostain tyhjästä ja ruveta väkivaltaiseksi. ihana mies <3

Yhteistyössä