M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Todella kaunis mekko ja todellakin voi laittaa häihin! Ja muka liian hieno? Eikö häihin kuulukin pukeutua hienosti. Jopas olette vastanneet mölösti! Pituudessa ei mitään vikaa, maksimekot on muotia. Häihin kuuluu pukeutua juhlavasti. Väri on täysin ok, vain valkoinen ei ole sallittua. Näyttää kevyeltä, joten sopii kyllä päivähäihin myös.
Mun mielestä on just häihin sopiva! Minkälaisiin vaatteisiin te pukeudutte häihin? Mä oon luullu että häihin pukeudutaan hienosti...
Alkuperäinen kirjoittaja lasipää harmaana;26177304:täytyy nyt vielä lisätä, että puku on aivan ihanan kaunis nimenomaan tuossa kuvassa, eli sopii kantajalleen täydellisesti.
Lyhentäähän sitä ei voi, juuri siksi, koska se on upea tuollaisenaan.
Mutta pituus arveluttaa minuakin eniten tossa, ja tuli vielä mieleen ihan hassunhullu ajatus...että jos voisit lyhentää sen jotenkin tilapäisesti vain, jokin viritysniin oispa hienoa.
Mutta tämä meni nyt enemmän sinne mielikuvitusosioon.
En itse uskaltais laittaa noin pitkää päivähäihin.
Riippuu tietenkin häistaä, kuten tässä ketjussa olikin...
No itse en kyllä missään trikoissa mene häihin, edes palstamammojen.
viimeksi oli itellä polvipituinen silkkimekko, kotelomekko ja sekin kyllä oikeastaan kermanvaalea. Mutta sen pelasti taas kirjaillut kukat, jotka oli värikkäitä.
Ja korkokengät, tietenkin, ja juhlasellaiset.
Joka tapauksessa tuo on ihanan kaunis leninki, eikä mitään väliä, vaikka olisit kympin maksanut siitä tai nolla euroa. Se ei ole mikään rätti...