Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ja sitten mietitään, miksi miehet käy vieraissa, kun ei ole seksielämää...
Harrastetaanko teillä seksiä vain illalla pimeässä peiton alla?
Niinpä! Monia kovasti tuo ihmetyttää, miten seksielämä järjestetään, kun lapset nukkuvat vanhempien vieressä. Ööö, helposti?!
Mitä väliä sillä on, missä sitä seksiä harrastaa kun lapset nukkuu? Eiköhän se oman ajan puute ja stressaava arki ole ennemminkin niitä halujen tappajia, jos on pieniä lapsia talossa.
Toisaalta, ei lapsi silloin nuku vanhemman vieressä, jos vanhempi ei siinä vieressä ole![]()
Spontaanit yölliset yhdynnät, salli mun nauraa. Eipä tartte paljon miettiä yöllisiä yhdyntöjä, kun nukkuu niinku pieni possu. Ehkä sitten, jos tietäisi että saa seuraavana päivänä vaan nukkua, nukkua ja nukkua niin pitkään kuin huvittaa (eli käytännössä todella harvoin). Eipä kiinnosta yöllä suhinoida, kun lapset herää jo klo 6.
Eiks teillä muuten ole parisängyn lisäksi muita pehmeitä paikkoja, jossa seksiä harrastaa?
Hmm, siis alkuillasta ei toki nukukaan vanhemman vieressä, ellei itse mene nukkumaan klo 20. Harvemmin siis... Vai mitä meinasit, meni vähän ohi tuo pointti. Siis nukkuuhan ne perhepedissä, jos kuitenkin suurimman osan yöstä nukkuu vanhempien vieressä, eiks je?
Miksi pitäisi?![]()
Minusta on vähän hassua että äiti ja isä saavat nukkua samassa huoneessa ja vieläpä samassa sängyssä, mutta lapsen pitäisi nukkua yksin omassa huoneessaan. Se ei tunnu mun mielestä luonnolliselta, että pieni lapsi laitetaan yksin nukkumaan. Haluan pitää pienen lapsen yöllä lähelläni.