En olisi huolissani. Ei vaikuta mitenkään epänormaalin lyhyeltä 4. luokkalaiseksi, eikä se muutenkaan ole synti olla lyhehkö
Itse taisin neljännellä olla just ja just yli 120cm.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En olisi huolissani. Ei vaikuta mitenkään epänormaalin lyhyeltä 4. luokkalaiseksi, eikä se muutenkaan ole synti olla lyhehköItse taisin neljännellä olla just ja just yli 120cm.
153 cmKyllä, lyhyt, mutta ihan hyvin pärjäävä ihminen :xmas:
Niin.Tai pitempi tai lyhyempi. Mutta jos kuukautisia ei vielä ole lähimailla, niin kyllä hän hyvin ehtii kasvaa.
Mä taisin vetää yli 10cm/vuosi siinä ala-asteen lopulla. Se loppui sitten kuukautisiin se kasvaminen, mutta hyvin tuota olen pärjännyt. Mulla tosin pituuskasvua häiritsi pikkulapsuudessa sairastettu sairaus, eli olen aina lapsena ollut huomattavasti ikätovereitani lyhyempi, vasta tosiaan ala-asteella alkoi kasvu.
Mulla on ap. kanssa syksyllä vitoselle menevä tyttö ja on 135cm pitkä. Oli tokaluokan syksyllä 123cm ja nyt 4 keväällä 135cm, eli kahdessa ja puolessa vuodessa 12cm. Kasvua on seurattu välillä tiheemmin, mutta kasvaa tasaisesti omaa tahtiaan ja hyvä niin =)