Tekisitkö valituksen jos lapsesi syntyisi sairaalan vessan lattialle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pohdin vain..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26191196]anopille oli tullut hirveä p*skahätä miehen pikkuveljeä synnyttäessä. Kätilö oli kieltänyt menemästä vessaan niin anoppi oli kakkinut synnytyssalin lavuaariin kun kätilö oli hetkeksi poistunut paikalta. Sanonut vaan miehelleen, että vahtii ovella ettei kätilö tule takaisin sillä välin :D :D[/QUOTE]

Ei helvetti :X

No en tekisi. Varmaan ihmiset tekis enemmän niitä valituksia jos niitä ei synnytyksen aikaan päästettäisi yksin vessaan, on se nyt kuitenkin aina varsin yksityinen toimitus... Tai itse en ainakaan niin välittäisi vääntää pöntöllä p***aa jos joku tuntematon seisoo vieressä. Tietysti pitäisi vähän katsoa tilanteen mukaan, mutta ne tilanteet voi muuttua aika äkkiä.

Esim. itse kuopuksen synnytyksessä kävin kyllä yksin vessassa, olin aika pitkäänkin koska tunsin että rakko on aivan täynnä, mutta en saanut vaan pissattua. Vessareissun aikana supistukset koveni niin että hyvä kun pääsin takaisin vuoteelle. Pyysin sit kätilöä katetroimaan(sama juttu oli ekassa synnytyksessä, mulla laskeutuva vauva ilmeisesti jotenkin tukkii virtsatiet...) ja sitä mukaa kun täysi rakko tyhjeni pois vauvan tieltä niin vauva alkoi tulla ulos... Hädin tuskin sai kätilö virtsakupin pois käsistä kun sai ottaa koppia vauvasta. Mietin että jos olisin saanut sen rakkoni itse tyhjennettyä niin aika vauhdilla olisi varmaan vauvakin ruvennut tulemaan siellä vessassa!

Tämä oli kuulemma sattunut TYKSissä viime keväänä.. Olen itse saanut heikkoa palvelua siellä, joten senkin takia oletin tarinan olevan totta,en edes epäillyt ennen kuin nyt vasta.

Jos olisi totta ni valittaisin, ettei kenellekään muulle kävis noin.

Ihan totta on toi juttu. Ja ihan turha päteä siellä, että hommat on niin ja näin, jokainen on yksilö ja asiat menee ja tuntee erilailla. Vaikka olis samat kipulääkkeet, oksitosiinit, ynnämuut!

Ihan totta on toi juttu. Ja ihan turha päteä siellä, että hommat on niin ja näin, jokainen on yksilö ja asiat menee ja tuntee erilailla. Vaikka olis samat kipulääkkeet, oksitosiinit, ynnämuut!

Ihmettelen vain että miksei tämä perhe ole tehnyt mitään valitusta tms, koska yleensä jos joku synnyttää oudossa paikassa niin heti ollaan lehdessä kertomassa kauhun hetkistä..

Olen kuullut tästä henkilöstä niin erikoisia juttuja että vaikea uskoa todeksi..

Hei ap, ensin kirjoitat että "minua ei ole kummallakaan kerralla jne..." ja sitten että olet synnyttänyt vaan kerran ja silloin ei ole päästetty..? ;D
No joo... Mutta mä olen käynyt yksin vessassa JA suihkussa siinäkin vaiheessa, kun olen ollut 10cm auki ja kätilö käski samalla vähän ponnistamaan, jos siltä tuntuu. :D

Hei ap, ensin kirjoitat että "minua ei ole kummallakaan kerralla jne..." ja sitten että olet synnyttänyt vaan kerran ja silloin ei ole päästetty..? ;D
No joo... Mutta mä olen käynyt yksin vessassa JA suihkussa siinäkin vaiheessa, kun olen ollut 10cm auki ja kätilö käski samalla vähän ponnistamaan, jos siltä tuntuu. :D

Kirjoitin huonosti. Molemmissa kerroksissa oli niin etten päässyt yksin vessaan.
(Olin ennen salia jollain osastolla vajaan tunnin)
En edes kysynyt miksi niin oli, ja nyt mietin että jos se sääntö liittyy tähän tapaukseen jotenkin. Enkä tiedä ihan varmaksi että onko tämä ihminen tehnyt valituksen.

Ehkä mulla on liikaa aikaa miettiä kun olen pojan kanssa kotona :D