Mä en ymmärrä mun ystävää joka ei ymmärrä mua..... :D

27.02.2012
394
0
16
Mulla on työaika arkena ma-pe ja aikavälillä 6-18.
Jos tulee ylitöitä, ne pyritään ottamaan heti samalla viikolla.
Eli mä olen huomena menossa töihin klo yhteentoista (päivällä siis).

Jos mulla ei ole aikaista herätystä / mitään menoa tai on viikonloppu, niin tykkään laittaa ruokaa pitkän kaavan kautta, esim.lasagnea ja juon siinä kokkauksen lomassa punaviiniä / valkoviiniä.
Saunan jälkeen juon yleensä yhden pienen karpalo-lonkeron.

No, tänään sain lapsen unille n.klo 20.30 ja mies oli vielä töissä, kotiutui tossa kympin jälkeen.

Soitin mun ystävälle kuulumisia ja kerroin, et oon juonu muutaman lasin viiniä ja katsonut telkkaria, et I-HA-NAA-!
Ja tätä mun ystävä -jälleen kerran- paheksui suuresti.
On kuulema selkee merkki alkoholismista.
Selitin -jälleen kerran- että mä en juo humalahakuisesti eikä kyse ole siitä ettenkö vois olla juomatta, mutta musta on ihanaa kun on saanut päivän plakkariin, lapsen unille, käydä pitkässä suihkussa, laittaa elokuvan pyörimään ja nauttia 1-5 lasia viiniä.
Tai ruuanlaiton yhteydessä juoda se muutama lasillinen.

Tätä ei siis todellakaan tapahdu joka päivä tai joka viikonloppu, vaan n.5 krt kuussa. Enkä koskaan juo niin, että mies ei olisi täällä kotona ajokuntoisena. Tänäänkin olin juonut 1 lasillisen viiniä kun mies tuli kotiin.

Täällä varmaan tulee vastauksia et tää mun selittäminen on merkki ongelmasta :D Mutta selitän siksi, että tää on keskustelupalsta jossa teistä varmaan kukaan ei mua tunne ja siksi musta on tärkeää kertoa perusteellisesti miten asiat on... :)

Onko kukaan muu tällainen vai olenko mä joku ongelmayksilö -kuten ystäväni huolissaan mulle sanoo? Mä kun en itse näe mitään huolen aihetta :)

[QUOTE="noh";26194689]5 lasia on pullollinen..eli se on kyllä paljon arki iltana tai muutdnkin lapsien ollessa kotona.[/QUOTE]

no riippuu kyllä ihan mimmosia lasillisia kaataa.. 5 VIINILASILLISTA (siis semmosia mitä niiden kuuluis olla) ei ole pullollinen.. ;)

No siis esim.tänään on torstai, ei viikonloppu ja olen juonut muutaman lasillisen viiniä, käynyt välillä saunassa, maannut sohvalla katsoen telkkaria... En juo ryystämällä yhtä lasia minuutissa enkä täytä lasiani juoksujalkaa kun se tyhjenee. Ja mun viinilasillinen on n.1dl kerralla :D
En juo itseäni humalaan, eikä mulla koskaan ole krapulaa... :)

Luin avauksen ensin vähän huolimattomasti ja sain sen käsityksen ensilukemalla, että joisit ne viinilasilliset aamulla ennen töihin menoa, laittaessasi sitä ruokaa.
Siihen olin sanomassa, että se ei lie kovin suotavaa:D kunnes luin aloituksen uudemman kerran.

Minustakin on mukavaa, kun on saanut päivän työt tehtyä, ja lapset nukkuvat sihauttaa auki vaikkapa siideri. En tee sitä jokailtaisesti, mutta voin nauttia sen juomani ihan yhtä lailla arkena kuin viikonloppuna.

• Tykkää
Reactions: ArjestaSelviytyjä
Aaaah... no, mä periaatteessa harrastan samaa, mutta käytännössä availen kaljoja ja jätän laimenemaan pöydän reunalle. Eääh, antaa mammojen itkeä. Keskieuroopassa se myöhäinen koti-ilta sijoittuisi ravintolaan, ja ne lapset olisi mukana.

Yhteistyössä