Mulla on työaika arkena ma-pe ja aikavälillä 6-18.
Jos tulee ylitöitä, ne pyritään ottamaan heti samalla viikolla.
Eli mä olen huomena menossa töihin klo yhteentoista (päivällä siis).
Jos mulla ei ole aikaista herätystä / mitään menoa tai on viikonloppu, niin tykkään laittaa ruokaa pitkän kaavan kautta, esim.lasagnea ja juon siinä kokkauksen lomassa punaviiniä / valkoviiniä.
Saunan jälkeen juon yleensä yhden pienen karpalo-lonkeron.
No, tänään sain lapsen unille n.klo 20.30 ja mies oli vielä töissä, kotiutui tossa kympin jälkeen.
Soitin mun ystävälle kuulumisia ja kerroin, et oon juonu muutaman lasin viiniä ja katsonut telkkaria, et I-HA-NAA-!
Ja tätä mun ystävä -jälleen kerran- paheksui suuresti.
On kuulema selkee merkki alkoholismista.
Selitin -jälleen kerran- että mä en juo humalahakuisesti eikä kyse ole siitä ettenkö vois olla juomatta, mutta musta on ihanaa kun on saanut päivän plakkariin, lapsen unille, käydä pitkässä suihkussa, laittaa elokuvan pyörimään ja nauttia 1-5 lasia viiniä.
Tai ruuanlaiton yhteydessä juoda se muutama lasillinen.
Tätä ei siis todellakaan tapahdu joka päivä tai joka viikonloppu, vaan n.5 krt kuussa. Enkä koskaan juo niin, että mies ei olisi täällä kotona ajokuntoisena. Tänäänkin olin juonut 1 lasillisen viiniä kun mies tuli kotiin.
Täällä varmaan tulee vastauksia et tää mun selittäminen on merkki ongelmasta
Mutta selitän siksi, että tää on keskustelupalsta jossa teistä varmaan kukaan ei mua tunne ja siksi musta on tärkeää kertoa perusteellisesti miten asiat on... 
Onko kukaan muu tällainen vai olenko mä joku ongelmayksilö -kuten ystäväni huolissaan mulle sanoo? Mä kun en itse näe mitään huolen aihetta
Jos tulee ylitöitä, ne pyritään ottamaan heti samalla viikolla.
Eli mä olen huomena menossa töihin klo yhteentoista (päivällä siis).
Jos mulla ei ole aikaista herätystä / mitään menoa tai on viikonloppu, niin tykkään laittaa ruokaa pitkän kaavan kautta, esim.lasagnea ja juon siinä kokkauksen lomassa punaviiniä / valkoviiniä.
Saunan jälkeen juon yleensä yhden pienen karpalo-lonkeron.
No, tänään sain lapsen unille n.klo 20.30 ja mies oli vielä töissä, kotiutui tossa kympin jälkeen.
Soitin mun ystävälle kuulumisia ja kerroin, et oon juonu muutaman lasin viiniä ja katsonut telkkaria, et I-HA-NAA-!
Ja tätä mun ystävä -jälleen kerran- paheksui suuresti.
On kuulema selkee merkki alkoholismista.
Selitin -jälleen kerran- että mä en juo humalahakuisesti eikä kyse ole siitä ettenkö vois olla juomatta, mutta musta on ihanaa kun on saanut päivän plakkariin, lapsen unille, käydä pitkässä suihkussa, laittaa elokuvan pyörimään ja nauttia 1-5 lasia viiniä.
Tai ruuanlaiton yhteydessä juoda se muutama lasillinen.
Tätä ei siis todellakaan tapahdu joka päivä tai joka viikonloppu, vaan n.5 krt kuussa. Enkä koskaan juo niin, että mies ei olisi täällä kotona ajokuntoisena. Tänäänkin olin juonut 1 lasillisen viiniä kun mies tuli kotiin.
Täällä varmaan tulee vastauksia et tää mun selittäminen on merkki ongelmasta
Onko kukaan muu tällainen vai olenko mä joku ongelmayksilö -kuten ystäväni huolissaan mulle sanoo? Mä kun en itse näe mitään huolen aihetta