HuOmenta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mm.. kahvia, ja odottelen miestä kotiin eiliseltä ryyppyreissultaan :( taitaa ukko saada paistinpannusta kun kotiin uskaltautuu, kun oli yhdellä toisella naisella ryyppäämässä ja yötä.. eli näin hieno viikonlopun aloitus mulla! :( kyl tais mennä lusikat jakoon ny lopullisesti.. on tässä pientä kriisin poikasta ollu ilmassa jo jonki aikaa, mut tämmöseen en kyllä ala!
kymmeneks tarttis saada aikaseks raahautua neuvolaan, ja toivon että se yks *****läjä saa ittensä siihen mennessä kotiin, ettei mun tarvi ottaa esikoista mukaan. kaikkee mäkin olen ajatellut ku tommosen kanssa lisäännyn.. : / oon vielä raskaana :( *tulipas kaamee purkautuminen heti näin aamuun*

se lähti eilen käymään kaupoilla.. eipä maininnu sitten että aikoo kaljaakin ottaa, ja mä täällä sitä taas odottelin puolen yötä. en tie miten se oli siihen törmänny.. oli varmaan soittanu tai viestitelly sen kans (se selvii varmaankin sitten kun se tulee kotiin) ja lähteny niille ottamaan kaljaa. mä pommitin sitä koko illan viesteillä, ja yritin saada kotiin, mutta ei kuulemma kiinnosta olla täällä :( sanoin että on pakko olla sitten aamulla kotona kun mulla on se neuvola, ja saan kuulla tänään siellä sokerirasituksen tulokset, ni en voi skipata sitä, ni hän sano että sen näkee sitten aamulla onko kotona.. :( ja ainakaan vielä ei näy eikä kuulu, vaikka viestinki laitoin jo päälle puolen tuntia sitten että millon on tulossa. meillä oli tälläsestä samaisesta aiheesta kriisi tossa viime kesän alussa, kun hän vietti sillon samantapaisen yön yhden toisen naisen kanssa, ja mä en tajua miks tekee taas näin. alan kyllä oleen pikkusen väsyny tämmöseen paskaan. toinen vaan on mulle niin tärkee.. ei kyllä silti sais antaa tälläin polkee maahan. me ollaan toisaalta erottu, tai sormukset on tossa pöydällä, mutta tilanne vielä vähän auki että yritetäänkö me vielä, vai ei, mutta kyl musta alkaa tuntua siltä, ettei miehellä oo mitään haluja yrittää. hitto et ihminen voi olla rikki :( miten joku oikeesti edes voi tehdä toiselle tällästä.. ei pysty ymmärtämään.. ja vielä kun mä odotan sen toista lasta!

No eipä oo aamu siellä alkanu hyvin! :o

Älä oo tommonen lapanen! Heti kun tämä arjen sankari suvaitsee kotiutua, kannattaa ottaa tiukka puhuttelu et missä nyt oikeen mennään ja vaatia väkisin keskustelua aiheesta (olettaen, että mies yllättäen keksii että häntä väsyttää niin "ettei jaksa puhua nyt"). Eihän tommonen sovi, että huidellaan ympäri kyliä välittämättä siitä mitä kotona tapahtuu, kun perhettä kerran on. Tuossa tilanteessa tuskin muu nyt auttaa, kuin se puhuminen ja selvittäminen, vaikka se raskasta olisikin. Raskaampaa on kuitenkin elää epätietoisuudessa, kuin tietää asioiden järjestykset. Tsemiä, toivotaan että viikonloppu vielä kääntyis hyväksi :flower:

Huomenta!

aivan ihana aamu taas, sai herätä oman rakkaan kainalosta suukkoihin:heart:
töissä lyhyt päivä ja sitten maalle viikonlopuksi, matkaevääksi täytyy hakea herkkuja pitkästä aikaa. ollut jotenkin ihana viikko mussukan kanssa, pieni erillään olo vappuna teki hyvää( mies siis olis juhlimassa kavereiden kanssa).

Huomenta!

Ikävä tilanne tosiaan "...":llä..:( Ei taida mies paljoa välittää.

Kävin eilen lääkärissä, sain lihasrelaksantteja ja tänä aamuna pitää käydä verikokeilla kilppariarvot mittauttamassa. Kuhan vien ensin lapset hoitoon niin on aikaa siellä istuksia. Jääkiekko mahtaa tänään alkaa, vai miten se nyt meni?:)

juu, tänään olis tarkotus jutella miehen kanssa.. juu en mä kyllä tähän enää suostu. olo on kun milläkin helvetin kynnysmatolla.
ei taida välittää ei.. : /

Huomenta =)

Eilen saatiin miehen kanssa puhdistettua ilmaa todella hyvin ja nyt on hyvä mieli! Tänään ortopedille kuulemaan että joko tän kymmenen viikkoa olleen kipsin sais ottaa pois. Pitäkää mulle peukkuja :D

Tyttö tulee viikonlopuksi kotiin ja oon keksinyt meille taas kaikkea puuhaa. En malttais odottaa!

Hyvä perjantai! =)

aamukahvia ja sitten kouluun..
pitäis viedä harjottelusopimukset allekirjotettavaks :)
sit ollaan hermorauniona monen suhteen..kirje lähti eilen matkaan..

sit ootellaan et missä hitossa se postipoika kuppaa miun lähetyksen kanssa perskutti :kieh: siinä ku ois anopille lahjaa ja miulle taas härpättimiä.

sit ootellaan et missä hitossa se postipoika kuppaa miun lähetyksen kanssa perskutti :kieh: siinä ku ois anopille lahjaa ja miulle taas härpättimiä.

Mikä noita postipoikia oikein pidättelee? Itse kans yli kolme viikkoa odotellut suojelupoliisin papereita työpaikkaa koskien, kun joku postipate oli munannut just mun nivaskan kanssa. Ärsyttää :kieh:

Mikä noita postipoikia oikein pidättelee? Itse kans yli kolme viikkoa odotellut suojelupoliisin papereita työpaikkaa koskien, kun joku postipate oli munannut just mun nivaskan kanssa. Ärsyttää :kieh:

no meillä on tää postipoika mokannu ennenkin (hyviäkin on ennenkuin joku aukoo päätään). On hukannut meidän laskuja joista tuli karhukirjeitä (kirjaimellisesti posti poika hukannut) lähetyksiä on runneltu, jäänyt tuomatta jne..
Sen lasku jutun voitin ja posti makso ne viivästyskorko maksut meille takasin.¨

ku tää lähetys mitä ootan tulee briteistä maksi kirjeenä. Kumma kyllä frendi joka tilas tismalleen samaan aikaan sai omansa jo 4pv sitten mutta mulla vielä viipyy..

Huomenta!
Ai nyt on jo perjantai! :xmas:

Odotan innolla sunnuntaita. Lähdemme kaverin kanssa pentujen katsomisreissulle. Kaveri on hommaamassa itselleen paimenlinjaisen suomenlapinkoiran :)

Huomenta!!

Meitsin selkä on varmaan kunnossa!! :cool:
Toki tän päivän otan vielä varovarovasti ja sit huomenna lähden vaik pienelle kävely tms lenkille.
Sunnuntaina jos uskaltais tuupata nenänsä salin ovesta sisään...

"..." lle voimia, ei ole helppo tilanne ei, kun on muksujakin ja tulossakin. Toiottavasti pääset neuvolaan ja tuloksetkin on ihan ok. Sit vaan kova kovaa vastaan kotona.

Yhteistyössä