Masturbointi ilman käsiä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kerpele
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kerpele

Aktiivinen jäsen
07.09.2010
11 640
3
36
Heräsi vaan tällainen kysymys että onnistuuko miehiltä sellainen?

Kun naisenahan tuollainen on suhteellisen helppoa jos on lantionpohjalihakset kunnossa jne. mutta pystyykö miehet samaan?

Ilman siis mitään välinettä tmv.

Tuli joku sotaleffa missä joku miehistä järkeili tuota asiaa ja muut olivat siinä vieressä ihan että "mitä hittoa tuo jauhaa?"... Niin aloin miettimään, näinkin syvällisiä :D

Oon itseasiassa vain kerran kuullut moisesta.

Mun sisko näkin Lontoossa metrossa kun mies tuli lahkeeseensa (siis lahje pullisteli aikansa ja hetken kuluttua kastui hieman) ilman että kädet olivat lähimaillakaan.

Vissiin koitti suht. vähäeleisesti hoitaa homman mutta ainakin pari todistajaa (sisko ja kaverinsa) tapahtumalla oli.

Ei kuulemma muuten ollut ainoa omituisuus mitä pääsi samassa paikassa todistamaan. Kaikenlaista hiihtäjää sitä pimeisiin metro-onkaloihin mahtuu.. :O

Oon itseasiassa vain kerran kuullut moisesta.

Mun sisko näkin Lontoossa metrossa kun mies tuli lahkeeseensa (siis lahje pullisteli aikansa ja hetken kuluttua kastui hieman) ilman että kädet olivat lähimaillakaan.

Vissiin koitti suht. vähäeleisesti hoitaa homman mutta ainakin pari todistajaa (sisko ja kaverinsa) tapahtumalla oli.

Ei kuulemma muuten ollut ainoa omituisuus mitä pääsi samassa paikassa todistamaan. Kaikenlaista hiihtäjää sitä pimeisiin metro-onkaloihin mahtuu.. :O

Yääh... voiku kiva.... :x

Onko ihan tervettä ajatella kädettömänä masturbointina sitä, että mies hakkaa mulkkuansa ovenkarmiin?

Tuo sähköä munille on kyllä kiehtova ajatus, moderni versio tälle vanhanaikaiselle sanonnalle "tulta munille".. Mut toi metroäijä pisti miettiin, et onnistuuko tämä toimitus käytännössä vain ajatuksella? Sinänsä kovin häiritsevä ajatus, että jos istuukin bussissa tms, niin ikinä ei tiedä milloin vieruskaveri ruikkii reisille.

Ihan liikaa ajatuksia mulle tähän aikaan päivästä :headwall:

• Tykkää
Reactions: jaassi
Heräsi vaan tällainen kysymys että onnistuuko miehiltä sellainen?

Kun naisenahan tuollainen on suhteellisen helppoa jos on lantionpohjalihakset kunnossa jne. mutta pystyykö miehet samaan?

Ilman siis mitään välinettä tmv.

Tuli joku sotaleffa missä joku miehistä järkeili tuota asiaa ja muut olivat siinä vieressä ihan että "mitä hittoa tuo jauhaa?"... Niin aloin miettimään, näinkin syvällisiä :D

Vehje reisien väliin ja reisiä pumppaa yhteen...

Alkuperäinen kirjoittaja Sateenkaaren väärässä päässä;26204857:
Tämän ketjun aiheuttamien mielikuvien jälkeen: I'm blind!!!!!! Painajaisia tiedossa ensi yönä. Trenssitakkiset miehet pitävät käsiään pään takana ja istuvat linkkarissa härskien ilmeiden kera. :headwall:

:laugh:

Voi ei... sori...

Alkuperäinen kirjoittaja Sateenkaaren väärässä päässä;26204857:
Tämän ketjun aiheuttamien mielikuvien jälkeen: I'm blind!!!!!! Painajaisia tiedossa ensi yönä. Trenssitakkiset miehet pitävät käsiään pään takana ja istuvat linkkarissa härskien ilmeiden kera. :headwall:

No todellakin! Mä veikkaan itelleni hemmetin suuria näärännäppyjä molempiin silmiin :headwall:....mutta hiukanko jatkossa tarkentuu toi kanssaihmisten asennoituminen :O....

• Tykkää
Reactions: Kerpele
Alkuperäinen kirjoittaja yöööök;26204924:
Mun ekalla poikaystävällä oli nahkasohva... lopun voittekin arvata. Siinä ei naista tarvittu. Toivottavasti vieraat ei laittaneet käsiään sohvatyynyjen väliin.

Jeesus Maaria :O - tuota kommenttia mä en sitten ollenkaan tarvinnu...mä en uskalla vierailla enää niin missään :stick:....

Yhteistyössä