Nyt KAIKKI vinkit, aikaa 3 viikkoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahalöllö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mahalöllö

Vieras
Hups, olen päästänyt keskivartaloni kamalaan kuntoon. Aikaa kolme viikkoa saada nätti bikinimaha.

Mitä muita keinoja kuin
- käydä lenkillä
- tehdä vatsalihasliikkeitä päivittäin
- syödä vähemmän/järkevästi

Taustatiedoksi, että mulla ei ole ylipainoa, mutta tällä hetkellä vartalo on täysin epäsuhtainen, muuten hoikka, mutta mahan seudulla aivan kamala vääristymä, löllöä, läskiä, bikinien ylitursuavat jenkkakahvat.

Uskon, että onnistun, koska en yleensä liiku/tee mitään ja mun kroppa on geenien ansiosta pysynyt viime vuosiin asti tosi hyvänä ns. bikinikroppana.

pelkät vatsalihas liikkeet eivät yksinään riitä! Selkäliikkeitä myös, vahva selkä tukee vatsaa ja vinoja vatsoja sekä jenkkakahvoihin myös treeniä....

Callanetics. Jos sieltä alta löytyy hyvät lihakset ja bikinikroppa niin callaus kyllä pistää kuonat liikkeille oikeista kohdista ja pömpön kuriin. Koita googlella, tältäkin palstalta löytyy tarinointia. Ihan kotona tehtävä jumppa on, kirjastosta voi lainata kirjaa.

Riippuu vähän myös ihmisen iästä. Nuoret ei tarvitse oikeastaan mitään lihaskuntoliikkeitä, pelkkä ruokavalion kuntoon saaminen ja kestävyyskunnon harrastaminen riittää kun lihaset yleensä on ihan hyvässä kunnossa.

Hitsi itsellä vähän sama, tämä tulikin suoraan tarpeeseen myös täällä.
Meillä on 2v kaksoset ja kolme isompaa lasta. Olen hyvässä kunnossa, mutta jostain syystä tämän neljännen sektion jälkeen vatsalihakset on kadoksissa. Väli on tosi suuri edelleen, uskonkin että tuo viimeinen raskaus jostain syystä aiheutti jotain tuolla vatsan alueella mitä aiemmat raskaudet eivät.

Kiitos Ap ketjusta, tutkin myös nuo linkit ja vinkit.
Tsemppiä sinulle!

Riippuu vähän myös ihmisen iästä. Nuoret ei tarvitse oikeastaan mitään lihaskuntoliikkeitä, pelkkä ruokavalion kuntoon saaminen ja kestävyyskunnon harrastaminen riittää kun lihaset yleensä on ihan hyvässä kunnossa.

Ikä lähempänä neljääkymppiä kuin kolmeakymppiä. Ihmeellisesti selvisin aika pitkälle tekemättä koskaan mitään. Auton hankkiminen joitain vuosia sitten on selkeästi vaikuttanut, kun hyötyliikunta jäi pois.

Aiemmin ei tosiaan tarvinnut olla kuin syömättä pari päivää niin oli kroppa kunnossa, nyt se ei enää auta, testattu on :D

Hitsi itsellä vähän sama, tämä tulikin suoraan tarpeeseen myös täällä.
Meillä on 2v kaksoset ja kolme isompaa lasta. Olen hyvässä kunnossa, mutta jostain syystä tämän neljännen sektion jälkeen vatsalihakset on kadoksissa. Väli on tosi suuri edelleen, uskonkin että tuo viimeinen raskaus jostain syystä aiheutti jotain tuolla vatsan alueella mitä aiemmat raskaudet eivät.

Kiitos Ap ketjusta, tutkin myös nuo linkit ja vinkit.
Tsemppiä sinulle!

Kiitos ja tsempit sinullekin! Voin tulla tänne kertomaan onnistuuko tällainen pikakuuri.

Tässä vielä alkumitat:

Lantio 90 cm
Maha leveimmältä kohdalta eli vähän navan alapuolelta jenkkakahvojen kohdalta 85 cm !!!! (APUA)
Vyötärö kapeimmalta kohdalta eli 5 cm navan yläpuolelta 65 cm.

Eli jo noista mitoistakin selviää että tuossa yhdessä kohdassa on tajuttomasti liikaa suhteessa muuhun kokoon.

Pituus 164 ja painoa kaiketi 54.

Paikallinen rasvanpoltto ei ole mahdollista.

Vähennä syömistä, pois kaikki valkoinen vehnä, sokeri, leipä, suola. Lenkkeilyä, kaloreita kuluttavaa liikuntaa mahd paljon.

Kyljelleen makaamaan, alimmainen käsi suoraksi lattiiaan ja toinen niskan taa. Siitä nostat ylävartalon ja jalat (yhdessä) suoraan ylös. Lattialla oleva käsi pysyy suorana. 20/kylki aina kerrallaan. Tarkista asento, vaikka peilistä.
Sitten jalat ysikympin kulmaan, nilkoista ristiin ja ylävartaloa leuka edellä ylös 20 toistoa kerrallaan.
Nämä on toimivia, kun tarpeeksi toistaa, eikä lintsaa.
Mulle tuli viime kesäksi kyllä HUIPPUbikinikunto ja samalla ylikunto, josta toivuin vasta loppu talvesta. Varo siis sitä, jos oikein innostut treenaamaan. Nyt olen oppinut kuuntelemaan kehoani, enkä aja enää kroppaani loppuun.

Jee, lisää vinkkejä, kiitos!
Eilen kävelin tunnin ja tein ton Pilates for Dummies, jonka joku teistä linkitti. Tänään vaan pari kilsaa ja sitten taas tota pilatesta urpoille.

Huomenna tutkin callaneticsin ja sitten teen noita kahta liikettä kiltisti, mitä tänään tuo "pakko sanoa" kertoi. Oon kiltti oppilas, koska tulokset on saatava. Söin myös mielestäni tänään vähemmän kuin vuosiin :D

Aamuäree, oot oikeessa, nuijien touhua tällainen yhtäkkinen pusertaminen. Sulla on kyllä nopein keino, mutta mun kohdalla se lopputulos ei sit miellytä mua ja menee loma mököttäessä itselle = ei kiva ketään kohtaan.

Yhteistyössä