Miten pääsee ihastumisesta yli?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Surullinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Surullinen"

Vieras
Mies ei halua seurustella omien sanojen mukaan kenenkään kanssa koska haluaa ensin selvitä edellisestä vaikeasta erosta (tapahtunut alle vuosi sitten). Olemme viettäneet aikaa yhdessä ja toki on tullut harrastettua seksiä.

Itse sanoin ekalla tapaamiskerralla, että en ole itsekään valmis seurusteluun vaikean suhteen jäljiltä. No menin sitten kuitenkin ihastumaan tuohon mieheen kun tapailu jatkui. En ole kuitenkaan asiaa kertonut miehelle.

Tiedän miehen olevan eräässä deittipalvelussa ja siellä näkee koska toinen on paikalla. Eräänä iltana mies kirjoitti mulle facessa, että menee nukkumaan. No oli silti tuolla deittipalvelussa 20 minuuttia myöhemmin! Itku siinä tuli kun tajusin, että mies pitää mua jonkinlaisena laastarina jonka kanssa on mukava viettää aikaa, jutella ja harrastaa seksiä.

Yritän nyt, että pääsisin eroon tunteista, mutta miten?!? Etäisyyden ottaminen mieheen on varmasti ensimmäinen mitä pitää tehdä. Niin, ei taida olla kuin aika joka tällaisiin auttaa.

Mun tuurilla tässä käy kuitenkin niin, että mies löytää jonkun toisen ja onkin sitten valmis seurustelemaan!

Niin ja sekin vielä, että ei mulle tunnu olevan sitä oikeaa. Haluaisin edes yhden lapsen lisää, mutta miten se muka onnistuu kun ei ole parisuhdetta. Yksin en ala lasta tekemään.

miksi haluat lisää kun edellisilläkään ei perhettä ole. Uusi ukko kuvioon, uusi lapsi - edellliset jos on vähänkin vanhempia niin kokee menettävänsä äitinsä ja jäävänsä itse lisäkkeeksi.

Ihastumisesta pääsee yli ajan kanssa, ja kehittämällä muuta tekemistä se onnistuu ehkä nopeammin.

miksi haluat lisää kun edellisilläkään ei perhettä ole. Uusi ukko kuvioon, uusi lapsi - edellliset jos on vähänkin vanhempia niin kokee menettävänsä äitinsä ja jäävänsä itse lisäkkeeksi.

Ihastumisesta pääsee yli ajan kanssa, ja kehittämällä muuta tekemistä se onnistuu ehkä nopeammin.

Anteeksi mitä?!?!? Kyllä mun lapsella on perhe ja hänellä on edelleen isä! Ei hitto mitä ajattelua sulla! Miksi hemmetissä mun pitäisi olla lopun elämää yksin?! Mieti nyt vähä tarkemmin mitä kirjoitat!

[QUOTE="vieras";26211691]Yhteydet katki kylmästi, ei muu auta.[/QUOTE]

Näin kai pitäisi tehdä ja olen miettinyt, että poistan miehen facebookkavereista. Ystäväni on kuitenkin toppuutellut ja sanoi, että jos odottaa ja "haistella" ilmapiiriä. Mutta on varmaan toiveajattelua, että mies haluaisi mun kanssa parisuhdetta kun ei tähänkään mennessä halunnut.

Öööö... mie saatan sanoa, että meen IHAN just nukkumaan ja roikun netissä. Mikä siinä on niin kamalaa? Saattaahan hälläkin olla se sivu siinä auki ja tehä jotain ihan muuta samalla. Naiset analysoi ihan liikaa. Ota iisisti vaan.

Sä oot sille miehelle vain ajanvietettä. Se ei ole ihastunut suhun yhtään. Jos olisi, se ei käyttäytyisi noin. Teet itsellesi palveluksen, kun avaat silmäsi ja suostut huomaamaan miten halvasti se sua kohtelee. Se mies ei ole ansainnut sun tunteita. Repäise itsesi irti, näytä että olet nainen etkä mikään ovimatto.
Tsemppiä, sä pystyt siihen.

Sä oot sille miehelle vain ajanvietettä. Se ei ole ihastunut suhun yhtään. Jos olisi, se ei käyttäytyisi noin. Teet itsellesi palveluksen, kun avaat silmäsi ja suostut huomaamaan miten halvasti se sua kohtelee. Se mies ei ole ansainnut sun tunteita. Repäise itsesi irti, näytä että olet nainen etkä mikään ovimatto.
Tsemppiä, sä pystyt siihen.

Ihmettelen jos olen pelkkää ajanvietettä kun mies kuitenkin mulle kertonut henkilökohtaisia asioita.

[QUOTE="a p";26211794]Anteeksi mitä?!?!? Kyllä mun lapsella on perhe ja hänellä on edelleen isä! Ei hitto mitä ajattelua sulla! Miksi hemmetissä mun pitäisi olla lopun elämää yksin?! Mieti nyt vähä tarkemmin mitä kirjoitat![/QUOTE]

No jos olet toipumassa vaikeasta suhteesta ja ihastuilet mieheen joka on tuoreesti eronnut ja sanonut ettei ole saatavilla, niin eipä kuulosta siltä, että lapsellasi on perhe.

Jokaisella meillä on isä jossain. Perhe kuitenkin hajoaa kun isä ja äiti lähtevät eri suuntiin. Jos tämä isä on saapuvilla, aina parempi. Mutta ei perhe.

Niin paljon paasataan vanhempien ja sikiöiden oikeudesta elämään, että vähemmälle jää lasten oikeudet. Sun ei tartte olla loppuelämää yksin, mutta voisi olla hyvä miettiä, että hankitko hätiköidyn uusperheen vain siksi, että haluat lisää lapsia.

Ja jos käyttäydyt kuin teini, ja lopetat vakavaksi tarkoittamasi suhteen poistamalla toisen virtuaalikavereista, niin olet todella hätiköiden liikkeellä. Etkö nyt voisi vain mennä ja selvittää tilanteen tämän tyypin kanssa ja jatkatte sitten kuka minnekin, tietäen missä mennään.

[QUOTE="a p";26212011]Ihmettelen jos olen pelkkää ajanvietettä kun mies kuitenkin mulle kertonut henkilökohtaisia asioita.[/QUOTE]

Ok, ei väkisin. Sen vaan sanon, että sun sydämes tulee särkymään vielä monta kertaa ennenkuin kasvat aikuiseksi.

No jos olet toipumassa vaikeasta suhteesta ja ihastuilet mieheen joka on tuoreesti eronnut ja sanonut ettei ole saatavilla, niin eipä kuulosta siltä, että lapsellasi on perhe.

Jokaisella meillä on isä jossain. Perhe kuitenkin hajoaa kun isä ja äiti lähtevät eri suuntiin. Jos tämä isä on saapuvilla, aina parempi. Mutta ei perhe.

Niin paljon paasataan vanhempien ja sikiöiden oikeudesta elämään, että vähemmälle jää lasten oikeudet. Sun ei tartte olla loppuelämää yksin, mutta voisi olla hyvä miettiä, että hankitko hätiköidyn uusperheen vain siksi, että haluat lisää lapsia.

Ja jos käyttäydyt kuin teini, ja lopetat vakavaksi tarkoittamasi suhteen poistamalla toisen virtuaalikavereista, niin olet todella hätiköiden liikkeellä. Etkö nyt voisi vain mennä ja selvittää tilanteen tämän tyypin kanssa ja jatkatte sitten kuka minnekin, tietäen missä mennään.

Mitä sä oikein sekoilet??? Mun lapsella todellakin ON perhe! Äläkä sä väitä yhtään mitään muuta!

Lapsen isästä olen eronnut jo aikoja sitten eikä tuo viimeisin lyhyt vaikea seurustelu ollut lapsen isän kanssa eikä lapsi edes tavannut tuota miestä.

Ja mitä hemmetin uusperhettä mä olen tässä hätiköiden perustamassa?!? Enhän mä edes seurustele kenenkään kanssa ja vaikka seurustelisin niin en heti esittele lasta miehelle, muuta yhteen päätä pahkaa jne.

Mene muualle noiden typerien olettamuksiesi kanssa koska sä saat mun aivan vain pahemmalle päälle etkä todellakaa auta mua pätkääkään!