J
jaahas.
Vieras
canalilla selostaa mertsi, ja kyllä kuullostaa oudolta ton toisen selostus kun vähän aikaa sitä kuuntelin avalla. on sitä vaan aivopesty 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin Antsa selostaa nää Suomen matsit Canalilla. Nauratti äsken kun vitsaili -12 silmälaseistaan![]()
Niin Antsa selostaa nää Suomen matsit Canalilla. Nauratti äsken kun vitsaili -12 silmälaseistaan![]()
Jep, me ollaan maksettu, että kuulaan Mertarantaa. Kyllä se on hintansa väärti. Ei niinkään välttämättä omalta osalta, mutta mies katsoo 24/7 melkein koko ajan![]()
Mä kuuntelin vissiin huonosti kun en tota kuullut. Tai kuulin pari päivää sitten, taasko se siitä vitsaili![]()
Jep, sano et ei kannata julkisesti mainostaa ettei lähe ajokortti![]()
Me ei alistuttu ostamaan maksukortteja, vaan katsotaan ilmaiskanavalta. Ja Valko-Venäjä-pelissä mulle tuli sama fiilis Mertarannasta, että tuoreus tietyllä tapaa mennyt. Itse asiassa oon ollut positiivisesti yllättynyt noista ilmaiskanavien selostajista, ajattelin että ovat varmaan kuolemantylsiä luettelointityyliin papattavia kuivakkoja, mutta ihan hyviähän nuo ovat, Saukkonen ja tää joka tänään selostaa. Ei harmita yhtään, ettei ostettu maksukorttia.
Todella harmillista! :/
Ei varmasti harmita, jos ei tajua pelistä mitään. Nuo muut selostajat nimittäin sekoittaa pelaajia ja tilanteita yllättävän paljon. Ei alansa ammattilaisia todellakaan. Ja tämän tiedän siksi, että meillä katsotaan kaikki pelit, joten kuulaan myös muita selostajia. Yleensä tilanteet tajuaa jopa itse nopeammin, kuin selostajat.
Ei varmasti harmita, jos ei tajua pelistä mitään.