Irti tupakasta! Help me!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "epätoivoinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"epätoivoinen"

Vieras
Antakaa vinkkejä miten päästä lopullisesti irti tupakasta. Olen noin 30-kymppinen ja polttanut yli puolet elämästäni melko lailla säännöllisesti askin päivässä (lukuunottamatta muutamaa raskausaikaa). Olen halunnut jo pitkään lopettaa muttei se mitenkään onnistu. Purkat ym on kokeiltu ja olen lukenut stumppaa tähän, mutta mikään ei auta. Haaveilen savuttomasta elämästä joka päivä ja odotan sitä todella mutten vaan millään saa sitä lopullista päätöstä tehtyä. Kertokaa te miten olette lopettaneet. kaikki neuvot ja vinkit tähän,kiitos.

Lääkkeet..ja ihan reseptillä saatavat..en muista nimeä (työkaveri niillä pääsi eroon tupakasta).. ensin poltetaan viikko samalla kun syödään lääkkeitä ja viikon päästä ei enää kuulemma edes tehny mieli.

sitä lopettamista pitää tavallaan harjoitella jotta oppii mihin se kaatuu. keskimäärin kait neljäs lopettamisyritys vasta onnistuu.. ite lopetin laastarin ja purkan yhdistelmällä kun vihdoin opin että niitä ei saa lopettaa liian aikaisin. jos yrittää pitää purkan määrän mahdollisimman pienenä ja ottaa vasta viimeisessä hädässä niin silloin on yleensä jo myöhäistä.. sitä pitäis vaan jauhaa säännöllisin väliajoin että himpat ei kasvais liian suuriksi.

pari erilaista lääkitystä on myös, niitäkin varmasti kannattaa koittaa jos muu ei tunnu auttavan.

Yhteistyössä