Palstan sisäpiiri.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Miksi 4 sivuinen keskustelu palstan luokkajaosta poistettiin? Kerroin viimeisellä sivulla ketkä mielestäni ovat sisäpiiriä. Sen jälkeen koko ketju katosi. Miksi?

[QUOTE="vieras";26252722]Kirjoitin näin (poistuuko ketju tällaisesta): sisäpiiri on ne, ketkä mainitaan "kenen mielipiteitä tykkäät lukea" ja kenet haluaisit tavata -ketjuissa.[/QUOTE]

Outo perustelu. Noihin ketjuihin kirjoittaa paljon harmaita. Eli harmaat ("ulkopuoliset") määrittelee, ketkä ovat sisäpiiriä? Eikö sisäpiiri yleensä määrittele itse itsensä?

Mikä sisäpiiri? Mun mielestä jokainen saa osallistua keskusteluun, turhan moni harmaa osallistuu vain aukoakseen päätä.
En mä koe, että täällä olis sisäpiiri, toki on aktiivisempia kirjoittajia, mutta tekeekö aktiivisuus jostakusta sisäpiiriläisen? Jos kirjoittaa paljon, niin toki ihmiset haluavat tutustua tosielämässäkin sellaiseen ihmiseen, johon ovat palstalle kirjoitettujen asioiden ja ajatusten kautta jo hiukan "tutustuneet". Käsittääkseni taannoiseen tapaamiseen olivat kaikki tervetulleita, myös harmaat.
Ihan vinkkinä noihin tapaamisiin; vaihtakaa kännynumeroita ennen tapaamista. Isosta ravintolasta voi olla hankala löytää seuruetta, johon kuuluu jos ei tunne ihmisiä ennalta, ja ainakin mulle olisi tosi vaikeaa lähteä etsimään porukkaa ja kyselemään, että "hei oottekste niitä...?"
Itse järkkään tapaamista toisella foorumilla ja olen valmistautunut jakamaan kännynumeroani kaikille (prepaidia tietenkin), ettei kukaan jätä saapumatta siksi, ettei löytänyt tai uskaltanut tulla tuntemattomien keskelle.

Outo perustelu. Noihin ketjuihin kirjoittaa paljon harmaita. Eli harmaat ("ulkopuoliset") määrittelee, ketkä ovat sisäpiiriä? Eikö sisäpiiri yleensä määrittele itse itsensä?

Ei ainakaan tällä palstalla. Varmin merkki siitä et kyseinen henkilö kuuluu sisäpiiri on kyseisen henkilön vahva ihmettely jostain muka sisäpiiristä ja jyrkkä kiistäminen et sellaiseen kuuluisi.

[QUOTE="vieras";26252774]Ei ainakaan tällä palstalla. Varmin merkki siitä et kyseinen henkilö kuuluu sisäpiiri on kyseisen henkilön vahva ihmettely jostain muka sisäpiiristä ja jyrkkä kiistäminen et sellaiseen kuuluisi.[/QUOTE]

Sama kuin panoringinkin kanssa?

• Tykkää
Reactions: erinys

Yhteistyössä