Onkohan täällä kukaan joka osaisi neuvoa mua vai onko kaikki äp juhlimassa?kamera ja kone asiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmääkin tyhmempi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmääkin tyhmempi

Vieras
Elikkäs pitäs saada kuvat kamerasta koneelle,no onnistu ekan kerran,siirsin ne siis kaapelilla kamerasta suoraan koneeseen.No sitten tuli tenkkapoo ja poistin ne kaikki,myös roskakorista ja yritin aloittaa alusta niin sepä ei siirrä niitä enää...Miksi ei?! samalla tavalla teen mutta ei vaan onnistu,uusia kuvia ei löydy(näin siis ilmoittaa).No,otin pari kuvaa ni sitten se latas ne 2 uutta kuvaa sinne mutta niitä vanhoja ei. Eihän ne ole tuolla koneella ,olen kaikki tiedostot käynyt läpi ja roskakorin mutta ei niitä ole missään ni miksi se ei lataa niitä uudelleen??

Pakko olis saada ne nyt koneelle takasin.

Mikä kuvaohjelma sinulla on? Satuitko poistamaan kuvat kameran muistikortilta siinä yhteydessä, kun siirsit kuvia koneelle? Omassa ohjelmassani iPhotolle siirtäessä ohjelma kysyy, säilytetäänkö kuvat kameran muistikortilla.

Sulla on joku kuvansiirto ohjelma millä siirrät? Siitä pitäis löytyä joku "näytä vain uudet kuvat" tai "piilota jo ladatut" -täppi. Tai sitten siirrät ilman mitään väliohjelmaa kuvat. Etit levyn, aivan kuin vaikka muistitikun, ja siirrät koneelle. En tiiä miten windowssissa toimii macissa tulee irtolevyt suoraan työpöydälle.

[QUOTE="vieras";26255956]Mikä kuvaohjelma sinulla on? Satuitko poistamaan kuvat kameran muistikortilta siinä yhteydessä, kun siirsit kuvia koneelle? Omassa ohjelmassani iPhotolle siirtäessä ohjelma kysyy, säilytetäänkö kuvat kameran muistikortilla.[/QUOTE]

Kyllä ne kuvat vielä kamerassa on,eikai ne siellä olis jos olisivat hävinneet. En mä tiedä mikä kuvaohjelma mulla on,mistä sen tietää..Windowsin omaan kansioon ne kuvat meni.

Kamera- ja koneasiaa (oikein kirjoitettuna).

(Terveisin pilkunnussija ;))

images

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;26255963:
Sulla on joku kuvansiirto ohjelma millä siirrät? Siitä pitäis löytyä joku "näytä vain uudet kuvat" tai "piilota jo ladatut" -täppi. Tai sitten siirrät ilman mitään väliohjelmaa kuvat. Etit levyn, aivan kuin vaikka muistitikun, ja siirrät koneelle. En tiiä miten windowssissa toimii macissa tulee irtolevyt suoraan työpöydälle.

Joo mä en tiedä yhtään mitään mitä mulla on tai ei ole ,löin vaan kaapelin kamerasta koneeseen ja se latas ne sinne koneelle sillon eka kerran.Yritin jopa toisella tavalla eli laitoin kameran muistikortin suoraan koneeseen mutta ei tullu silläkään.

Kokeile laittaa kameran muistikortti kiinni tietokoneeseen, jos sun koneessa on kortinlukija. Sä pystyt edelleen katsomaan ne vanhat kuvat kamerasta, ettet ole poistanut niitä samalla kun siirsit?
Luo uusi kansio tietokoneelle ja yritä siirtää kuvat sinne joko piuhan kautta tai muistikortilta lukemalla.

Kun kamera tai muistikortti on kiinni tietokoneessa, niin avaa "oma tietokone" ja sitä kautta kameran tai muistikortin tiedot, pitäisi näyttää kaikki kuvat mitä kortilla/kamerassa on, ja siitä pitäis pystyä ne kuvat valitsemaan, jotka haluat siirtää.

Ei niitä kuvia enää takaisin saa, kun menit ne poistamaan sieltä roskiksestakin. Tästä opit sitten sen, että ei ole mitään syytä koskaan ikinä tyhjentää sitä roskista valokuvista, paitsi jos olet siirtänyt jotain alastonkuvia eksästä koneellesi.

Kokeile laittaa kameran muistikortti kiinni tietokoneeseen, jos sun koneessa on kortinlukija. Sä pystyt edelleen katsomaan ne vanhat kuvat kamerasta, ettet ole poistanut niitä samalla kun siirsit?
Luo uusi kansio tietokoneelle ja yritä siirtää kuvat sinne joko piuhan kautta tai muistikortilta lukemalla.

Kun kamera tai muistikortti on kiinni tietokoneessa, niin avaa "oma tietokone" ja sitä kautta kameran tai muistikortin tiedot, pitäisi näyttää kaikki kuvat mitä kortilla/kamerassa on, ja siitä pitäis pystyä ne kuvat valitsemaan, jotka haluat siirtää.

Nyt löysin kaikki yli 800 kuvaa tuolta oma tietokone osiosta ja sain ne avattua mutta en löytänyt sitä mistä ne sais siirettyy kansioon mutta en nyt hätäänny koska tiedän et ne on nyt tallessa.otan koneen mukaan porukoille niin veli saa tutkailla sit tarkemmin,ite en uskalla enää tehä mitään ettei ne katoa Ja kamerassa ne kuvat on kuitenkin tallessa.

Yhteistyössä