Olen Iievästi ylipainoinen ja ylpeä siitä! Nainen isolla N:llä:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "onnellinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"onnellinen"

Vieras
Mitat mulla ihanat 170 cm/ 80 kg ja ylpeä siitä! Löytyy muotoa ja naisellisuutta, vyötäröä ja kurvia. Vielä pari vuotta sitten taistelin vallitsevien kauneusihanteiden kanssa ja väkisin yritin pitää painon 60 kilossa.

Onneksi tajusin sen kaiken järjettömyyden (lisäksi ulkonäöllisesti taisin muistuttaa lähinnä luurankoa!) ja aloin olla rohkeasti nainen. Ei normaalia elämää elävän naisen tarvitse elää aliravittuna vain mahtuakseen johonkin säälittäviin muotivaatteisiin, jotka mukamas näyttää paremmalta laihalla. Naisen tulee syödä riittävästi, eikä haahuilla nälkiintyneenä ja väsyneenä ympäriinsä. Nainenkin tarvitsee energiaa.

Ei aikuisen naisen myöskään tarvitse näyttää siltä, että on juuri päässyt yläasteelta. EIkä normaali aikuinen mieskään sitä halua.

Olin jo lähellä syömishäiriötä, mutta onnekseni tajusin asian. Olkaa muutkin muodokkaat tytöt ja naiset ylpeitä ja antakaa piut paut kauneusihanteille!

Olen hoikka ja ylpeä siitä! Miksi pitää aina tehdä tällaista vastakkainasettelua: "kävelevät makkarat, jotka on vyöllä kursottu keskeltä" vs "tuulessa kaatuvat kukkakepit"... Naisia on erinäköisiä ja erikokoisia. Ei kaikkien tarvitse olla samanlaisia.

Mua aina huvittaa nää nainen isolla N:llä - tyypit. Eli suomeksi se on nainen isolla perseellä. Mitäs sitä selittelemään, jos itse itsensä kanssa viihtyy. Minä viihdyn hoikkana, selluisen peppuni kanssa, ja jos mun mies musta tällaisena tykkää, niin ei mua yhtään kiinnosta, tykkääkö jonkun muun mies siitä et "on mitä puristella".

[QUOTE="onnellinen";26268311]

Onneksi tajusin sen kaiken järjettömyyden (lisäksi ulkonäöllisesti taisin muistuttaa lähinnä luurankoa!) ja aloin olla rohkeasti nainen. Ei normaalia elämää elävän naisen tarvitse elää aliravittuna vain mahtuakseen johonkin säälittäviin muotivaatteisiin, jotka mukamas näyttää paremmalta laihalla. Naisen tulee syödä riittävästi, eikä haahuilla nälkiintyneenä ja väsyneenä ympäriinsä. Nainenkin tarvitsee energiaa.

Ei aikuisen naisen myöskään tarvitse näyttää siltä, että on juuri päässyt yläasteelta. EIkä normaali aikuinen mieskään sitä halua.

Olin jo lähellä syömishäiriötä, mutta onnekseni tajusin asian. Olkaa muutkin muodokkaat tytöt ja naiset ylpeitä ja antakaa piut paut kauneusihanteille![/QUOTE]

Jaajaa...Mites me, ketkä olemme "luonnostaan" pieniä? Jäädäänkö vallan ilman miestä kun "ei normaali aikuinen mies sellaisista tykkää" ?

Jaajaa...Mites me, ketkä olemme "luonnostaan" pieniä? Jäädäänkö vallan ilman miestä kun "ei normaali aikuinen mies sellaisista tykkää" ?

En minä nyt tuota tässä hakenut. Tarkoitukseni oli kritisoida sitä mallia, että pitää väkisin pitää itsensä tietyissä mitoissa, vaikka hieman muodokkaampana elämä olisi helpompaa. Jotkut on luonnostaan hoikkia. Joillekin hoikkana pysyminen on työlästä, ja jos näin on niin kannattaa miettiä, onko se sen vaivan arvoista.

On kamalan surullista, että miltei jokaisella isompikokoisella naisella on jatkuvasti joku dieetti tai elämäntaparemontti menossa ja he tuntevat olevansa kakkosluokan kansalaisia muotoineen.

Puhumattakaan niistä, jotka oikeasti vain ovat isoja ihan rakenteellisestikin! Ei siis lihavia, mutta jos on atleettinen rakenne ja raamikas, niin silloin ei muutu siroksi keijukaiseksi, vaikka kuinka laihduttaisi.

Äh, taas tämä läskit vs. luikut-asettelu. Eikö kaikki vaan voi olla sellaisia kuin haluaa? Ja miksi ihmeessä tässä palstamaailmassa ei ole niitä väliinputoajia, normaalipainoisia, ollenkaan. Pakko olla joko nälkiintynyt tai sitten syöttöporsas. Tv. Ihan normaalipainoinen nainen.

[QUOTE="aloittaja";26268431]En minä nyt tuota tässä hakenut. Tarkoitukseni oli kritisoida sitä mallia, että pitää väkisin pitää itsensä tietyissä mitoissa, vaikka hieman muodokkaampana elämä olisi helpompaa. Jotkut on luonnostaan hoikkia. Joillekin hoikkana pysyminen on työlästä, ja jos näin on niin kannattaa miettiä, onko se sen vaivan arvoista.

[/QUOTE]

Mä kuitenkin vähän puutun tähän: miksi hieman muodokkaampana elämä olisi helpompaa? Vai tarkoitatko sitä ettei syömisiään tarvitse vahtia?

Kuka on luonnostaan hoikka? Niin että syö mitä vaan eikä liiku ja on silti hoikka?

[QUOTE="aloittaja";26268431]En minä nyt tuota tässä hakenut. Tarkoitukseni oli kritisoida sitä mallia, että pitää väkisin pitää itsensä tietyissä mitoissa, vaikka hieman muodokkaampana elämä olisi helpompaa. Jotkut on luonnostaan hoikkia. Joillekin hoikkana pysyminen on työlästä, ja jos näin on niin kannattaa miettiä, onko se sen vaivan arvoista.

On kamalan surullista, että miltei jokaisella isompikokoisella naisella on jatkuvasti joku dieetti tai elämäntaparemontti menossa ja he tuntevat olevansa kakkosluokan kansalaisia muotoineen.

Puhumattakaan niistä, jotka oikeasti vain ovat isoja ihan rakenteellisestikin! Ei siis lihavia, mutta jos on atleettinen rakenne ja raamikas, niin silloin ei muutu siroksi keijukaiseksi, vaikka kuinka laihduttaisi.[/QUOTE]

Tosi vähän loppujen lopuksi johtuu geeneistä, suurin osa on kotona opittu ruokavalio, huonot elintavat ja laihdutuskuurit ovat sykäyksenmäisiä jotka vain lihottavat. Ei evoluutio kehittänyt ihmistä punkeroksi, tervein bmi on 22 ja siihen kannattaa tähdätä, ei ole mikään laiheliini sillon, vaan todella terve ja normaali.

Ihan hölympölyä, että joku olisi ihan luonnostaan pullea, läskiä ei kerry itsestään kenellekään. En ainakaan ole vielä koskaan kuullut sellaisesta sairaudesta että läski muodostuisi ilmasta.

Mä kuitenkin vähän puutun tähän: miksi hieman muodokkaampana elämä olisi helpompaa? Vai tarkoitatko sitä ettei syömisiään tarvitse vahtia?

Kuka on luonnostaan hoikka? Niin että syö mitä vaan eikä liiku ja on silti hoikka?

Onhan se ihan tutkittu juttu, että ihmisillä on erilaisi taipumuksia ruokahalun ja siten laihuuden/lihavuuden suhteen. Joo, kukaan ei tunge ruokaa väkisin suuhun, mutta jos se ruoka nyt maistuu tavallista paremmin, niin miksi pitäisi väkisin kieltää se itseltään, jos siitä niin kovin nauttii ja ylipainosta huolimatta on terve? Eli joo, siksi ettei tarvitse vahtia syömisiään.

Miksi joillekin on niin kova pala se, että joku isokokoisempi (varsinkin naispuolinen) ei tosiaan vahtaa syömisiään eikä halua olla hoikka/normaali?

"
Miksi joillekin on niin kova pala se, että joku isokokoisempi (varsinkin naispuolinen) ei tosiaan vahtaa syömisiään eikä halua olla hoikka/normaali?"

En usko, että se on kova pala kellekään. Ärsyttävää kuitenkin on kun isokokoiset selittävät kuinka ovat muodokkaita ja vetävät aina mieskortin mukaan (miehet tykkää että on jotain mistä ottaa kiinni..) ja tulevat vakuuttelemaan kuinka isokokoinen on kauniimpaa kuin hoikkuus. Antaa kaikkien kukkien kukkia ja lopetetaan jo se vakuuttelu..

"
En usko, että se on kova pala kellekään. Ärsyttävää kuitenkin on kun isokokoiset selittävät kuinka ovat muodokkaita ja vetävät aina mieskortin mukaan (miehet tykkää että on jotain mistä ottaa kiinni..) ja tulevat vakuuttelemaan kuinka isokokoinen on kauniimpaa kuin hoikkuus. Antaa kaikkien kukkien kukkia ja lopetetaan jo se vakuuttelu..

Yhtä ärsyttävää on se, että hoikkien mielestä yksikään ylipainoinen ei saa miestä ja jos miehen niin on pakottanut tämän siihen. Tai mies on säälistä ylipainoisen naisen kanssa ja kun ei parempaa saa. Vaikka kyse olisi pitkästä parisuhteesta ja yhteisistä lapsista.

Yhtälailla hoikat vakuuttaa, että vain he voivat olla kauniita eikä kukaan mies halua ylipainoista naista. Vedetään mukaan feederit (jotka todellakin on jotakin ääripäätä!) koska eihän kukaan normaali mies voi pitää läskistä naisesta. Läskillä naisella on pakko olla läski mies.

Läskit syövät aivan koko ajan, makaavat sohvalla ja haisevat. Eivät jaksa tehdä töitä, lapset ovat rumia ja läskejä ja heille syötetään vain eineksiä, karkkia ja sipsiä. Läski ei todellakaan liiku muuta kuin autolla ja jos joku erehtyy yrittämään laihdutusta vaikka kuntosalin avulla niin katsotaan pitkin nenänvartta.

Nuo tuossa luetellut asiat on ihan tällä palstalla tullut vastaan. Herää vain kysymys, että jos hoikka ihminen on itseensä tyytyväinen niin miksi hänen pitää haukkua ylipainoisia?

Minä näytän siltä että olen juuri päässyt yläasteelta, vaikka olen kolmekymppinen. Hämään yläastelaisia luulemaan minua ikäisekseen. Olen ihan normaali nainen, olen vain nuoren näköinen. Yllättävän moni mies on todella sairas.

jännästi siltikin tekstistäsi paistaa katkeruus läpi o.O mun mielestä ei oo mikään ihanuus olla ylipainoinen, normaalipainokin painoindeksissä on aika laaja käsite mutten näe mitään haluttavaa itse hankitussa ylipainossa, ja tosiaan ne "kurvit" tai kurvi tarkoittaa ihan kropan muotoa, ei niitä ihon poimuja..

Yhteistyössä