Miten sen sais jättämään mut rauhaan??!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja En jaksa tätä enää yhtään.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

En jaksa tätä enää yhtään.

Vieras
Kyse siis taas äitistäni..

Minun pitäs hoitaa niitten 60+kiloista jättikoiraa, kun sisko lähtee serkun luo, jonne kyllä koira mahtuis, mutta serkku ei anna sen viiä sitä sinne. Ja äiti ei ite uskalla/jaksa käyttää sitä ulkona.
No mun polvi on nyt siinä pisteessä, että sillä ei kauheesti vetävää koiraa käytetä ulkona, varsinkaan kun koira saattaa syöksyä polvea päin tosi kovaa.

Sit tarkotus oli että tänään lähen sen koiran kanssa (+omat eläimet) iskän luo. Mut ei oo kyytiä, junaan koiraa ei oo koskaan laitettu. Ja mun pitäs se sielläkii hoitaa. No, soitinpa iskälle joka sano, että jos se koira tulee sinne, niin se vie sen lopetettavaks. Laitoin sit viestin äitille, että miten iskä sano. Niin vastaukseksi sain, että "valehtele lissee. En minäkään kissaa ja kanias hoia millonkaan tai menee lopetukseen piste sanon minä."
Mä laitoin sille viestin, että lopeta ittes, ihan tälleen vinkkinä. Sit se oli kuulemma laittanu sossulle viestiä, että oon käskenyt sen tappaa ittesä..

Ja eilen ku olin lähössä kauppaan äitin luota, niin se niitten koira karkas ovesta. Sisko oli tulossa sillon sisälle ja sai siitä pihalta koiran kiinni. No mitäs tapahtukaan? Moottoripyöräilijä ajo just sillon siitä ja meinas ajaa koiran päälle ja talon seinään. Minähän se siitäkii sain syytökset päälleni.

Laitoin kyllä niille molemmille viestin, että jättäkää mut viimeinkin rauhaan.
Luulin, että tuo sen akan v***uilu olis loppunu, kun viimein sain eläimeni pois sen luota. Mutta pitäähän sillä aina olla joku, jolle v**tuilla.

Vaihda puhelinnumero ja laita se salaiseksi. Vai olitko sä vielä alaikäinen? Voiko silloin tehdä niin? Siis jos olet se tyyppi, jolla ollut todella vaikeaa äitinsä kanssa ja vihdoin pääsit muuttamaan pois kotoa.

Ai niin, älä vastaa äidilles tuollaisilla viesteillä, älä siis vajoa samalle tasolle sen kanssa. Se saa vaan noista tulta alleen ja kiusaa sua esim. soittamalla sitten sossuille. Voimia! :hug:

Viimeksi muokattu:
Hitto mikä äiti.
Mikä orja sinä niitten piskeille olet. päivänselvää on että tuollaista ei serkkusi kotiinsa halua, siis 60-kiloista piskiä.

silloin se viedään hoitoeläinkotiin hotelliin tai äitisi hoitaa sitä tai jos ei pysty helvetti vie omaa koiraansa hoitamaan, niin lopetetaan se.

ja nyt tietävät että sinä olet kiltti ja välität eläimistä ja lapsista, joten yrittävät syyllistää sinua koska ajattelevat että hoidat kuitenkin. et anna tapattaa sitä.

sun äitis on PIRU. Miten kukaan voi omalle lapselleen tehdä noin. Just kiusaamista, että kohtelee toisia lapsiaan paremmin kuin sua.

Muistan sut siitä, että yritit saada omaa asuntoa kovasti, siinä oli monenlaista ongelmaa. siskosi hoidattaa penikoitaan sulla kun asuit äidilläs vielä ja äitis oli sun kimpussa joka asiasta, vaikka muut ois tehnyt mitä.

Vaihda puhelinnumero ja laita se salaiseksi. Vai olitko sä vielä alaikäinen? Voiko silloin tehdä niin? Siis jos olet se tyyppi, jolla ollut todella vaikeaa äitinsä kanssa ja vihdoin pääsit muuttamaan pois kotoa.

Ai niin, älä vastaa äidilles tuollaisilla viesteillä, älä siis vajoa samalle tasolle sen kanssa. Se saa vaan noista tulta alleen ja kiusaa sua esim. soittamalla sitten sossuille. Voimia! :hug:

Joo, on tehnyt epätoivoisia aloituksa, tuossa tilanteessa ois moni jo tehnyt itselleen vaikka mitä. Kun ei kotoaan oikein pääse minnekään muualle kuin laitokseen, eikä ois sinnekään halunnut.

äitinsä väitti sossuun että ei tee mitään kotona vaikka kukaan muu taloudessa ei oikein tee mitään. ap hoiti jopa siskonsa lapsia jatkuvasti.

Katkaise välit joksikin aikaa (tai kokonaan). Ei sun tuollaista tarvitse sietää, olet sietänyt sitä tähän mennessä jo ihan liikaa. Anna äitisi kiehua omissa liemissään (anteeksi, jos ikävästi sanottu).

Yhteistyössä