V
"vieras"
Vieras
Kyläillään paljon mummoilla, ja jotenkin ahdistaa että lapsi otetaan heti minun sylistä, eikä anneta takaisin ennen kuin sanon että nyt menen imettämään. Itkevääkään lasta ei anneta minulle, vaan kuljetetaan toiseen huoneeseen tms. Miehen äiti aina haluaa syöttää lapsen, tämäkin hieman ahdistaa - tietysti välillä saa syöttää, mutta olen tosi kiinni lapsessani, haluaisin itsekin joskus. Mies ei "saa" syöttää lainkaan, äitinsä ottaa heti lusikan kädestä. Minultakin välillä yrittää, mutta en haluaisi antaa..?
Onko normaalia olla näin omistushaluinen vauvastaan? Toisaalta on tietysti hienoa, että ovat niin innoissaan vauvasta.
Stressaan jo etukäteen, kun ollaan menossa 4 päivän reissulle appivanhempien kanssa autolla, ja mummo jo sanoi varaavansa itsellen paikan autossa vauvan vierestä. Pelkään etten saa olla rauhassa vauvan kanssa yhtään - kohta varmaan mummo koittaa jo imettääkin lapsen.
Onko normaalia olla näin omistushaluinen vauvastaan? Toisaalta on tietysti hienoa, että ovat niin innoissaan vauvasta.
Stressaan jo etukäteen, kun ollaan menossa 4 päivän reissulle appivanhempien kanssa autolla, ja mummo jo sanoi varaavansa itsellen paikan autossa vauvan vierestä. Pelkään etten saa olla rauhassa vauvan kanssa yhtään - kohta varmaan mummo koittaa jo imettääkin lapsen.