Miehen logiikkaa taas parhaimmillaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Huomenna siis vapaa päivä. Tänään sano että on lähdössä kaverinsa kans meidän mökillä käymään. Mökille 400 km suuntaansa. Mulle asia ok.
Äsken sitte soitti et kaveri ei lähde ilman vaimoaan (monta syytä joista nyt ei sen enempää) , mutta että mies järjesti lapsille hoitopaikat että pääsen mukaan. Nuorimmainen 5v lähtee meidän mukaan.

Ei siinä mitään muuten mutta nuo 5 muuta lasta lähtee kolmeen eri paikkaan. Ja vanhin lähdössä huomenna elämänsä ensimmäiselle patikka reissulle. Mies on töissä illalla vähint kymmeneen.

Miehen mukaan kaikki nyt järjestyksessä. Eikä tajua miks mulla ei hermot riitä. Täällä talo sekaisin kun oon kaappeja siivonnu ja vieny tavaraa kirpparille. Eli tosi kiva alkaa pakkaamaan tässä kaatopaikassa. Lisäksi nuo teinit ei muuta kuin raivoaa kun jotain pyytää tekemään.

Mä en oikein nyt tajunnut :snotty:

Kaveri ei lähde ilman vaimoaan, ja siksi myös sun on lähdettävä mukaan? Miksi?

Sun pitäisi pakata lasten kamppeet ilmeisesti, niin ymmärsin. No, teinit pakatkoon itse.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26277417:
Jää kotiin? Lapset menee hoitoon, 5v menee miehen kanssa mökille - jää kotiin ja nauti rauhasta!

Sopis enemmän kuin paremmin. Se vaan et osa lapsista jää tuohon naapuriin että se sitte siitä rauhasta.

Mä en oikein nyt tajunnut :snotty:

Kaveri ei lähde ilman vaimoaan, ja siksi myös sun on lähdettävä mukaan? Miksi?

Sun pitäisi pakata lasten kamppeet ilmeisesti, niin ymmärsin. No, teinit pakatkoon itse.

Joo ei lähde ilman vaimoa (heillä ollu useampia kriisejä tässä viime aikoina) . Ja mies ei halua lähteä yksin heidän kahden kanssa.
Taidan vaatia vastapalveluksen jossain vaiheessa esim hotelliviikonlopun tms. Mutta siis ei minusta oo perumaan koko systeemiä. Lapsetki kuitenkin odottaa että pääsevät kavereilleen ym.

Teinit pakkaa ite mutta ei kärsi huomauttaa mistään että mitä pitää ottaa tms. Varsinkin tuon patikoimaan lähtevän kans on ongelmia. Onneksi siellä vielä retken vetäjät tarkistaa kamppeet, en vaan jaksa tapella tuon kans.

[QUOTE="a p";26277462]Joo ei lähde ilman vaimoa (heillä ollu useampia kriisejä tässä viime aikoina) . Ja mies ei halua lähteä yksin heidän kahden kanssa.
Taidan vaatia vastapalveluksen jossain vaiheessa esim hotelliviikonlopun tms. Mutta siis ei minusta oo perumaan koko systeemiä. Lapsetki kuitenkin odottaa että pääsevät kavereilleen ym.

[/QUOTE]
Ääk...onkohan ne miten mukavaa mökkeilyseuraa?

No, toivottavasti teillä on kivaa. Jos siis päätät lähteä, etkä linnoittaudu kotiin lapsilta salaa :D

Ääk...onkohan ne miten mukavaa mökkeilyseuraa?

No, toivottavasti teillä on kivaa. Jos siis päätät lähteä, etkä linnoittaudu kotiin lapsilta salaa :D

En tiedä millaista seuraa ovat tällä hetkellä, toivottavasti menee kaikki ok. Ei kyllä juuri ehditä kuin käydä kääntymässä. Eli autossa menee suurin osa matkasta. Onneksi tuo nuorimmainen lähtee mukaan - äidin sisko asuu tuolla et jos oikein mönkään menee niin tuolle 5v:lle taitaa iskeä joku ongelma ettei voida mökille mennä ja jään tuohon tädin luo. ....

Mut nää on näitä miehen extempore juttuja. saa kyllä sit korvata kun nyt en pilaa kaikkien menemisiä jäämällä kotiin.

[QUOTE="a p";26277705]
Mut nää on näitä miehen extempore juttuja. saa kyllä sit korvata kun nyt en pilaa kaikkien menemisiä jäämällä kotiin.[/QUOTE]

Luin koko ketjun ja en tajua siltikään. Siis miksi sinun on lähdettävä ilmeisen vastentahoisesti sinne mökille jurottamaan ja pilaamaan ilmaa? Jää kotiin hyvä ihminen. Tai älä ainakaan sysää omaa pahaa oloasi miehesi syyksi. Hänestä en kyllä saa syyllistä tähän, vaikka kuinka mietin.

Alkuperäinen kirjoittaja Minä vaan ihmettelen;26277784:
Luin koko ketjun ja en tajua siltikään. Siis miksi sinun on lähdettävä ilmeisen vastentahoisesti sinne mökille jurottamaan ja pilaamaan ilmaa? Jää kotiin hyvä ihminen. Tai älä ainakaan sysää omaa pahaa oloasi miehesi syyksi. Hänestä en kyllä saa syyllistä tähän, vaikka kuinka mietin.

Mies ei halua lähteä yksin tuon pariskunnan kanssa. ja aion kyllä käyttäytyä ihan ihmisiksi enkä osoittaa mieltä. Mut kunhan enimpiä tuskastumisia tänne purin..

[QUOTE="a p";26277705]E Ei kyllä juuri ehditä kuin käydä kääntymässä. Eli autossa menee suurin osa matkasta. Onneksi tuo nuorimmainen lähtee mukaan - äidin sisko asuu tuolla et jos oikein mönkään menee niin tuolle 5v:lle taitaa iskeä joku ongelma ettei voida mökille mennä ja jään tuohon tädin luo. ....
[/QUOTE]
Eli sinä lähdet automatkaseuraksi kiukkuiselle pariskunnalle viisivuotiaan kanssa autoon, jossa on 5 ihmistä? 10 tunnin ajo yhelle päivälle? Mitä hittoa?

Yhteistyössä