muilla mies töissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höpööö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

höpööö

Vieras
Mitä teette nin pyhäpäivänä lasten kanssa?

En edes muistanut että on helatorstai ennekuin luin ton helteisen helatorstai jutun. Vettäkin sataa ja eskarilainen käy nyt jo ylikierroksilla.

Me herättiin lasten kanssa vähän aikaa sitten ja mies on täälläkin töissä. Me arveltiin (=minä arvelin ja lahjon lapset mukaan) lähteä pihatöihin, täällä itä-Suomessa on lämminn ja aurinkoinen sää.

Mies töissä, vettä sataa, auto maalattavana, joten turha kuvitella lähtevänsä mihinkään pidemmälle. Esikoinen piirtää ja vauva nukkuu. Mulla ei ole tänään mitään motivaatiota mihinkään. Voisin mennä takasin nukkumaan :D Ehkä katotaan joku leffa tms. Jos satais hiukan vähemmän, voitas mennä ulos, mut kun kaatamalla tulee, niin ei kauheesti houkuttele.

Täällä mies kanssa töissä, poika nukkuu ja ajatuksena olis siivota. Poika kun herää syödään ja lähetään ulkoilemaan. Illasta pitäis pakata, että päästään heti huomena aamusta lähtemään sukuloimaan :)

Mies lähti laittamaan isäni kanssa venettä vesille ja mökkiä kuntoon. Ehkä vähän ärsyttää, olisi se nyt voinut kotonakin vapaapäivänsä olla.

Jotain tässä kai on vauvan kanssa keksittävä päiväunien jälkeen. Ei jaksaisi sisälläkään istua, vaikka tuolla vettä sataakin..

Mies oli yön töissä. Nukkuu tulpat korvissa tossa seinän takana. Me katsotaan muksun kanssa leffaa ja mä palstailen samalla.

Ulos piti lähtemän, mut sataa kuin saavista ja mun selkä on jumissa, joten nyt vaan keksitään kaikenlaista hiljaista hommaa. Normi kotihommia, pyykkäystä ja kokkausta tiedossa.

Mies töissä, lapset nukkuivat melkein kymmeneen. Nyt vanhempi tekee lähtöä kaverilleen leipomaa kaverin veljen yo-juhliin jotain ja nuorempi kattoo Simpsoneita. Itse maksoin laskut ja pyykkivuori odottaa selvitystä. Mies tulee kahden maissa ja grillaa meille broileria ruuaksi. Lämmin sadepäivä, odotettavissa rentoa vapaapäivän viettoa kotihommien parissa siis.

Mies töissä 8-22, lapset pahalla päällä. Taidan ottaa 2. ja 4. mukaan kattomaan oisko kirppareita auki ja sitten haetaan 3. anoppilasta kyläilemästä.
pyykkivuoron taidan myös ottaa, ja kierrän tuon vihaisen teinin (1. ) kaukaa...

• Tykkää
Reactions: moona81
Meillä mies vapaalla. Mutta nousi yöllä kuume. Joten köllöttelee sängyssä. Pitäisi varmaan itse sitten kehitellä jotain. Isommat onneksi touhuavat jo ilman kauheaa tekemisen keksimistä. Jospa tuon pienimmän kanssa lähtisi edes tuohon pihaan jossain vaiheessa, niin saisi isiä nukkua ihan rauhassa hetken.

[QUOTE="mies";26281083]Työpäivänäkö vene ja mökki pitäisi hoitaa?[/QUOTE]

Sama tuli mieleen. Jos ei laita, niin kohta maristaan että mökki on laittamatta. Maristaan siis samalla siitä, että on mökki. Jos sitä ei olisi, niin sellainen haluttaisiin ja siinä on hyvä aihe marisemiseen.
Miksi ei voi lähteä mukaan laittamaan mökkiä?
Tällaiset turhasta ärsyyntymiset on just niitä asioita, jotka muodostaa naisista yleistetysti tosi typerän kuvan.

normaalisti olis ollu vapaa mutta meni töihin et sai huomisen vapaaksi.

mulla on kans vapaa kun ei saatu poikkeuslupaa ( jesh! )

Ai nii ohjelmistossa ei ole muuta kuin kummitytön 1v synttärit <3

Mies oli yön töissä ja lähti vielä pariksi tunniksi töihin. Minä ja lapset kotosalla. Ohjelmassa siivousta ja pihahommia. Iltapäivästä menen lasten kanssa synttäreille.

2v oksentaa (tällä hetkellä onneksi nukkuu), vauvaki nyt päikkäreillä, mies reissuhommissa, lähti sunnuntaina ja tulee huomenillalla. Tänään oli tarkotus lähtee mummulaan, mut eipä sitten lähettykään, kun alko tuo yrjööminen. Vettä sataa kun saavista ni eipä ole paljon asiaa uloskaan. Ja ihan periaatteesta en tee pyhäpäivänä mitään kotihommia mitä ei ole pakko. Siis pyykit ja siivous joutaa oottaa huomiseen.

Mies lähtee töihin "kun jaksaa", kuten joka torstai. Eli varmaan joskus klo 15 maissa.

Lapset passitin siivoamaan huoneensa. Sitten värvään ne mun avuksi kylppärin siivoukseen: ajattelin raivata kylpyhuoneen kaapista kaikki turhat tai turhaksi tulkittavat pois.

Sataa, mutta ulos saavat lapset joka tapauksessa jossain vaiheessa luvan mennä.

Yhteistyössä