Tässäkö se huippuhelteinen helatorstai on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aatamin akka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minäkin olisin halunnut puutarhahommiin, mutta jää väliin. Mietin just, että jos tekisikin tänään töitä ja pitäisin huomenna - mikäli on luvassa parempaa säätä - vapaapäivän.

Eipä Suomessa ole koskaan ollut mikään kauhean vakaa sää pitkiä aikoja. Johan tässä on ollut kauniit säät aika pitkään suurimmassa osassa maata. Muutamia sadepäiviä lukuunottamatta.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26280916:
Minusta viikonpäivät voisi unohtaa kokonaan ja työ- ja vapaapäivät olisivat sään mukaan: sadepäivinä töitä, aurinkoisina päivinä vapaata :)

Onnea niille jotka käy pyörällä töissä :D Eli sähän olet oikeasti pahansuopa ja ilkeä ihminen!!!!!

Minäkin olen Oulusta ja vähän masentaahan tämä ilma. Varsinkin, kun vielä alkuviikosta ennustettiin 20 astetta lämmintä. Onneksi sentään se ennuste on vain muutaman asteen alentunut, mutta jos kerta vettä sataa, niin voisi samalla olla sitä ukkostakin.

muoks. Nyt näytää, että melkein voisi kohta aurinko paistaa. Voi, jos ne sateet olisivatkin olleet siinä. :)

Viimeksi muokattu:
Onnea niille jotka käy pyörällä töissä :D Eli sähän olet oikeasti pahansuopa ja ilkeä ihminen!!!!!
No mut jos saisi itse valita? Pyöräilijt voisi valita työpäivikseen aurinkoiset päivät? Oikeesti otti tiistaina kuupasta, kun tulin töistä kääntymään kotona ja piti palata iltariekkujaistilaisuuteen. Paljon mieluummin olisin jäänyt puutarhahommiin.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26280457:
kelles meinaatte valittaa kun sää ei olekkaan hyvä. :D

Iltsulehdet vois ainakin asettaa vastuuseen katteettomien lupausten toitottamisesta lehden kannessa!!!!! Parin kuukauden ajanhan niitä helteitä on jo lupailtu....:headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26280981:
No mut jos saisi itse valita? Pyöräilijt voisi valita työpäivikseen aurinkoiset päivät? Oikeesti otti tiistaina kuupasta, kun tulin töistä kääntymään kotona ja piti palata iltariekkujaistilaisuuteen. Paljon mieluummin olisin jäänyt puutarhahommiin.

Nyt tämä meni kyllä ihan fantasian puolelle, hyi sua. Irstasta.

No niin, oli siellä sittenkin lämmintä ja aurinkoista kun käytiin ulkona :D T-paidalla pärjäsi oikein mainiosti :cool: (housutkin oli kyllä jalassa) Nyt on taas pilvessä ja alkaa varmaan kohta satamaan, mutta ei haittaa kun ehdittiin auringostakin jo nauttia :)

Saa mun puolesta sataa kaatamalla vaikka koko päivän! Helpottaa tällääsen siitepölyallergisen olotilaa. Ny ei kyllä sada kaatamalla, vähä näyttää tihuuttavan.

Kaikista koomisinta on se, että nämä samat tyypit jotka eivät osaa tänään ennustaa huomista säätä, puhuvat rinta rottingilla siitä millainen ilmasto Suomessa vallitsee sadan vuoden kuluttua ja herkkäuskoisimmat menevät retkuun.

Yhteistyössä