A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hieman hankalaa ottaa kantaa tietämättä, onko kyseisillä kaksosilla joitakin erityispiirteitä, mutta jos ovat ns. normaalisti käyttäytyviä ja tapakasvatettuja lapsia, kuulostaa hieman erikoiselle, jos ei kuusivuotiaiden kanssa voi minnekään lähteä ilman toista aikuista.
Mulla on 6v, 4v ja 3,5kk ja kortittomana liikun aina lasten kanssa julkisilla tai kävellen, jos keskenämme olemme liikkeellä. Huoletta lähden niin junaan, bussiin, lauttaan kuin ratikkaankin ja kaupoista niin Pentikille kuin markettiinkin nuiden kanssa![]()
Ei noilla mun tietooni mitään erityistä ole, varmasti äiti olisi kertonut jos näin olisi. Päiväkodissa pärjäävät ihan hyvin ja mun silmiini tavallisia lapsia. Äitinsä pitää heitä kyllä hankalampina mitä mun mielestä ovat. Siis kun omaa pihaa kauemmas ei voi mennä ilman sitä toista aikuista niin välillä joutuvat olemaan pitkää päivää sisällä ja silloin pidän lasten turhautumista ihan normaalina. Ei kai kukaan terve lapsi jaksa koko päivää istua hiljaa huoneessaan.
Päiväkotiin kuljetukset ja autolla johonkin kaverille menemiset on oikeastaan ainoat reissut mitä äiti voi yksin lasten kanssa tehdä, kauppaankin tarvitaan se toinen aikuinen mukaan.