Kaksi palstailijaa, ketkä haluaisit tavata - ja miksi?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En laske jo tapaamiani peräti kolmea palstalaista, enkä heitä jotka eivät enää kovinkaan aktiiveina palstaile. Niin sanoisin, että (ei näissä pareissa): Lunatic & Phoebsi, Anatolia & Jehnny, Kaunishäntäinen orava sai viimeistään viinilasiajatuksella mielenkiintoini heräämään :xmas: ja Metsis ja ja. Hirveän monta muuta.

Mutta en sitten oikeasti kuitenkaan voi teitä tavata, koska kuten ruutiukko sanoi, illuusio särkyisi. (Nimittäin illuusio Liliistä! :D :D )
 
Mä olen jonkin verran tavannutkin heitä, jotka olen halunnut tavata. Mutta tapaisin mielelläni (anteeksi, uhmaan ap:n ohjeistusta antaa vain 2 nimeä) päättömän, kepsiksen, mummeliisan, keittiönoidan, lunaticin, björnin fortunaten.

Tuolla seurueella olis mukava mennä vaikkapa mökille tuhoamaan "muutaman" :)

kiitos vaan, mutta mä olen raitis. :D
 
Kyl mie voisin tavata vaikka ketä mut tuskin oon niin mielenkiintoinen että kukaan haluis irl tavata..netissäkin lähinnä tapan kaikki tylsistykseen..
Enkä alkuun mahtais saada ees sanaa suustani.

Kaupassa tosin yritän tiirailla ihmisiä miettien kuka niistä mahtaa palstailla :D
 
Tämä palstailu on oikeastaan aika mielenkiintoista, koska se tulee mukaan arkeen niin kuin IhanaValo tuossa totesi. Eilen päiväkodin kevätjuhlassa katselin ympärilleni ja huomasin pohtivani, olenkohan tietämättäni palstatuttu jonkun juhlaan osallistuvan äidin tai isän kanssa. Naureskelin myös mielessäni, kuinka saan lukea tänään KaksPlussan palstalta miten totaalisen kurja äiti olen, koska en pukenut lapsiani teeman mukaisesti :D
 
  • Tykkää
Reactions: Lex
Tämä palstailu on oikeastaan aika mielenkiintoista, koska se tulee mukaan arkeen niin kuin IhanaValo tuossa totesi. Eilen päiväkodin kevätjuhlassa katselin ympärilleni ja huomasin pohtivani, olenkohan tietämättäni palstatuttu jonkun juhlaan osallistuvan äidin tai isän kanssa. Naureskelin myös mielessäni, kuinka saan lukea tänään KaksPlussan palstalta miten totaalisen kurja äiti olen, koska en pukenut lapsiani teeman mukaisesti :D

Erittäin usein tuolla kylällä sekoillessa tulee ajatelleeksi, että pitääpä mennä äkkiä palstalta tarkistamaan minkälaista sanomista tuli tällä kertaa =)
 
Mistäs tiedät jos vaikka tapaat joka kerta tietämättäsi kun menet kauppaan :D

Ihan varmasti tapaankin. :D
Joskus olen ajatellut tyyliin, tuonkin palstamamman mies näyttää niin ulkoistetulta et taitaa olla työpaikalla sutinaa. Tai, onpas rumat tatskat tuollakin palstamammalla ja sen 3 vuotiaskin on vielä vaipoissa, tää on niin tätä kun ei yhtään viitsitä yrittää!
Ja siinä menee taas yksi, joka pukkaa lapsia, vaikka entistenkin nenät on niistämättä ja mies vilkuilee jo muualle. Sitten on se todellinen wt-porukka. :D
Sit ne taas ajattelee, että toi on se joka on palstalla esittävinään niin täydellistä naista!
Miehellä on Gantin farkut ja lapsilla tikutakua. Tosi surullista, ihan varmasti tuo on vaan kulissi.

Näin.
 

Yhteistyössä