Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
en yhtäkään, illuusio särkyisi ja toisekseen se vaikuttaisi kirjoitteluun jos olisi tavannut jonkun livenä
Meinaakko että sun journalistinen integriteetti kärsisi kun pitäisit jostain ihmisenä oikeasti?![]()
No AP:n mainitsemat tyypit vois olla joo. Sitten se pikkukaupunkilainen, rieputarallaa, keittiönoita ja ketä kaikkia nitä nyt onkaan.
Mä olen palstaillut niin vähän aikaa vasta, joten on aika pintaraapaisun verran tuntumaa muista.
Täällä Pohjanmaalla tuskin miittejäkään järkätään.
Meitä Pohjalaisia ja Etelä-Pohjalaisia on mun mielestä täällä aika paljon, pitääs ottaa ja repäistä tapaaminen![]()
Ja ketjusaha tietysti!Jehnny ja Lilii.
Molemmat mielenkiintoisia palstailijoita!
Minen oikeasti vois sanoa vaan kahta ihmistä tähän, koska täällä on niin monta mielenkiintoista persoonaa. Eikä kaikki todellakaan ole kanssani aina samaa mieltä
Anatolia ja Lilii saa hyvin usein miettimään asioita vähän eri kantilta.
Björn on ihan sika ärsyttävä välillä ja siksikin olisi varmasti aika hyvä juttukumppani, ilmeinen asia että hän puhuu vain asioista mitkä aiheuttaa hänellä jonkun reaktion.
Blue on aika pitkälle sydämellään mukana keskusteluissa.
Mummeliisalla on kokemusta aika monenmoisesta asiasta ja hänen kanssaan tuskin juttujen aiheet olisi kauhean rajattuja.
Sangria taitaa vielä vähän piiloitella omia särmiään mutta se olisikin ihan mielenkiintoista myös nähdä mitä kaikkea siellä päässä liikkuukaan.
Piparnakkeli on aina ollut erittäin iloista seuraa jutella, piristää yleensä päivää puhua mistä vaan hänen kanssaan.
Akso / rukoilijasirkka / pöly, omaa kyllä hyvin jyrkkiä kantoja asioihin, mutta sitä kautta varmaan saakin pysymään sen keskustelun yllä, kunhan vaan ei ihan mitä vaan itse päästä suustaan.
Luna on aika veikeä tapaus, ääripäiden ihminen, ei ole mitään hajua millainen hän voisi olla oikeassa elämässä jutellessa, tuskin ajatukset olisi kauhean eriäviä, mutta se miten hän ne esittää voisi erota.
Turkilmas on vähän samankaltainen sydämellä puhuja kuin Blue, mutta molemmat on toki vähän erilaisia juttuseurana, jotain samankaltaisuutta selkeästi siltikin ja nautittavia seurana.
Minskii vaikuttaa erilaiselta palstalla ja kahden kesken, mutta aika ystävällinen ihminen ja varmaan olisi aika luonnollista olla hänen seurassaan.
Tässä nyt ensimmäisenä mieleen tulleet, tiedän unohtaneeni mainita joitain ihmisiä, mutta eipä voi minkään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ei yhtään miestä listallasi?;26318781:Ei yhtään miestä listallasi?
Alkuperäinen kirjoittaja Ei yhtään miestä listallasi?;26318781:Ei yhtään miestä listallasi?