Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En harrasta vähemmistökiintiöitä.
Vaikka kuulut siihen itse?
Joko niin että
a) olet hetero ja olet naispalstalla tai
b) olet homoseksuaali naisten heterovaltaisella palstalla.
Joko-tai, kuulut vähemmistöön. Onko sinulla joku miesviha sitten kun ei miehet yhtään kiinnosta? Vai äitiäkö olet jäänyt vailla kun yrität naisilla korvata sitä?
sinuna pyytäisin hoitajaa tarkistamaan lääkityksen.
sinuna pyytäisin hoitajaa tarkistamaan lääkityksen.
Mä olen jonkin verran tavannutkin heitä, jotka olen halunnut tavata. Mutta tapaisin mielelläni (anteeksi, uhmaan ap:n ohjeistusta antaa vain 2 nimeä) päättömän, kepsiksen, mummeliisan, keittiönoidan, lunaticin, björnin fortunaten.
Tuolla seurueella olis mukava mennä vaikkapa mökille tuhoamaan "muutaman"![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26320017:kiitos vaan, mutta mä olen raitis.![]()
Mutta mä tarkoitin tietty sapuskaa :xmas:
Onko sulta päätön maksa poksahtanut, vai ootko tullut uskoon?
Kai sitä normaali ihminen voi joskus ottaa muutakin kuin grillimakkaraa?
Tämä palstailu on oikeastaan aika mielenkiintoista, koska se tulee mukaan arkeen niin kuin IhanaValo tuossa totesi. Eilen päiväkodin kevätjuhlassa katselin ympärilleni ja huomasin pohtivani, olenkohan tietämättäni palstatuttu jonkun juhlaan osallistuvan äidin tai isän kanssa. Naureskelin myös mielessäni, kuinka saan lukea tänään KaksPlussan palstalta miten totaalisen kurja äiti olen, koska en pukenut lapsiani teeman mukaisesti![]()
Mistäs tiedät jos vaikka tapaat joka kerta tietämättäsi kun menet kauppaan![]()
:O siis eikö kukaan halua tulla meille?!?!?!?|O