Me ei saatu sossusta rahaa kun muka liian isot tulot!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liian rikas köyhä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

liian rikas köyhä

Vieras
Miehen bruttotulot n. 2200-2400€/kk, mun työttömyysraha 1100€/kk, lapsilisä sen reilu 100€. Sossun mielestä meillä on liian isot tulot 3-henkiselle perheelle. Siis mitä ihmettä?! :O Vuokra on 750€/kk, vaatteisiin menee n.1000€/kk ja loput ruokaan, bensaan ja laskuihin. Miten pienet tulot pitää olla että saa sossusta rahaa?!

No kyllä mä nyt vähän ihmettelen kans voiko se noin mennä. Eihän tuossa ole mitään mistä voisi karsia menoja. Sehän on jokaisen elämisen perusvälttämättömyys et saa 1000e/kk vaatteita. Eihän sitä muuten pärjään.

• Tykkää
Reactions: Sanna80 ja Katylina
Uaahhaahhahaaaaaa-haahhaaaahhhahaaaa =) *nyt pökrään ihan just*

Onhan kiva olla noin köyhä ettei ole varaa laittaa tonnia enempää vaatteisiin eikä sossukaan suostu maksamaan mitään. Darn... aina ei voi voittaa, ei edes joka päivä!

Alkuperäinen kirjoittaja liian rikas köyhä;26320949:
Miehen bruttotulot n. 2200-2400€/kk, mun työttömyysraha 1100€/kk, lapsilisä sen reilu 100€. Sossun mielestä meillä on liian isot tulot 3-henkiselle perheelle. Siis mitä ihmettä?! :O Vuokra on 750€/kk, vaatteisiin menee n.1000€/kk ja loput ruokaan, bensaan ja laskuihin. Miten pienet tulot pitää olla että saa sossusta rahaa?!

Brutto on ennen veroja siis mitä jää käteeen!!!! Laskiko brutolla? Jos laski niin valitusta! hallinto oikeuteen!

Sossu on ihan perseestä. Meillä menee baarissa käynteihin ja taksikyyteihin ylikin tonni kuussa eikä niitäkään hyväksytä menoiksi, vähänkö ottaa aivoon sossun toiminta.

Sossu on tosiaan syvältä :(

Se ei hyväksy meidän 1500 € vaatekuluja menoiksi. Eikä 2000 euron kuukausittaisia ravintolalaskujakaan, vaikka kai köyhälläkin on joskus oikeus käydä viihteellä & ulkona syömässä!!!!!!!!

Sikamaisinta on se, että sossun tantta NAUROI kun sanoin sille että meidän asumiskuluihin pitää tottakai ainakin kesäaikaan laskea myös kesämökin vuokra, ja toisekseen myös kakkosasunnon (Turkissa) kulut & lennot sinne viidesti vuodessa, koska on meillä ja lapsillamme oikeus ylläpitää myös perheen toista kulttuuria!

Siis ihan paskaa kertakaikkiaan. Miten helvetissä me muka melkein viisihenkisenä perheenä voidaan elää läheskään ihmisarvoista elämää jos sossu ei perusasioita kustanna?????

Sossu on tosiaan syvältä :(

Se ei hyväksy meidän 1500 € vaatekuluja menoiksi. Eikä 2000 euron kuukausittaisia ravintolalaskujakaan, vaikka kai köyhälläkin on joskus oikeus käydä viihteellä & ulkona syömässä!!!!!!!!

Sikamaisinta on se, että sossun tantta NAUROI kun sanoin sille että meidän asumiskuluihin pitää tottakai ainakin kesäaikaan laskea myös kesämökin vuokra, ja toisekseen myös kakkosasunnon (Turkissa) kulut & lennot sinne viidesti vuodessa, koska on meillä ja lapsillamme oikeus ylläpitää myös perheen toista kulttuuria!

Siis ihan paskaa kertakaikkiaan. Miten helvetissä me muka melkein viisihenkisenä perheenä voidaan elää läheskään ihmisarvoista elämää jos sossu ei perusasioita kustanna?????

Voi EI, Anatolia! Tosi rankkaa teillä! Kai te ny saitte edes jonku kahdeksan tuettua lomaa et pääsette edes kotimaassa reissaamaan?

Mulle tuli just mieleen, et mä maksoin keittiökalustefirman laskun 4600 euroo, ni onneksi säästin sen, pitää viedä sossuun. Siis pakkohan niiden on maksaa se ja kodinkoneet kanssa, ku eihän siis köyhänkään nyt enää 2010-luvulla tarvii tiskata käsin ja koska entiseen ei voinu ostaa pelkkää tiskarii erikseen ni pakko oli sit uusia koko keittiö! Ja saavat kyl maksaa hotellimajoituksen kans sen aikaa ku keittiö on levällään, ei kai kukaan sen betonipölyn keskellä voi asuu! Allergiaaki meillä ja kaikkee!

Ehkä kyse oli näppäilyvirheestä? Että vaatteisiin menisikin 100 e/kk? Se nyt olis ihan kohtuullista jo, tosin ei ehkä pienituloisille jotka ei pärjää ilman sossua.

[QUOTE="hmm";26321961]Ehkä kyse oli näppäilyvirheestä? Että vaatteisiin menisikin 100 e/kk? Se nyt olis ihan kohtuullista jo, tosin ei ehkä pienituloisille jotka ei pärjää ilman sossua.[/QUOTE]

toimeentulo tukea vaatteisiin! Se menee sitten täydentäväks toimeen tuloks!! Me autetaan sinua kun käyt koulua joku vaan makso puolet matkoista! se siitä avustuksesta!!!!!!! Itse hakeudun kouluun ja nyt en saa niitä tukia mitä pitäs!

Yhteistyössä