Nyt tunnustan jotain aika kamalaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IKÄVÄ TYÖNTEKIJÄ
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IKÄVÄ TYÖNTEKIJÄ

Vieras
..kun ekaa raskautta ooteltiin niin en ollut kauheen tyytyväinen työnantajaani, olin kauheen stressaantunut ja työilmapiiri oli perseestä. Menkat oli sit myöhässä ja kipaisin apteekista raskaustestin. Sattu sit sellanen malli johon ois tarttenu jonkun kipon. Hmmh.. no omaa kahvikuppia ei viiti käyttää... otin sit pomon kahvikupin, tein testin siihen ja plussasin :D Nyt kun ajattelen niin oi kamalaa mitä mä tein, siis oikein tuplahaistatin pomolle: kusin sen kahvikuppiin ja hankkiuduin paksuksi! ..onneks oon nykyään tasapainoisempi ja täällä töissä on hyvä ilmapiiri!

Ei tää mikään uusi työpaikka oo, samaan olen palannut ja välillä ollut jo toisellakin äitiyslomalla :) Silloin kun jäin eka kertaa lomalle, ilmapiiri oli peestä, mut onneksi eräästä ikävästä kaikkia mustamaalaavasta ja vissiin myös rahaa kavaltaneesta työntekijästä päästiin eroon ja samalla parani koko työpaikan ilmapiiri raikkaaksi eikä oo enää ikävää tulla töihin.

:D Toivottavasti edes pesit sen mukin lainan jälkeen... Mä luulen että tapauksia joissa toivoisi voivansa tehdä noin saattaa olla useampiakin, mutta onneksi suurin osa osaa hillitä tunteensa ja jättää salaa mielessään haudotut teot toteuttamatta.

[QUOTE="a p";26330821]Ei tää mikään uusi työpaikka oo, samaan olen palannut ja välillä ollut jo toisellakin äitiyslomalla :) Silloin kun jäin eka kertaa lomalle, ilmapiiri oli peestä, mut onneksi eräästä ikävästä kaikkia mustamaalaavasta ja vissiin myös rahaa kavaltaneesta työntekijästä päästiin eroon ja samalla parani koko työpaikan ilmapiiri raikkaaksi eikä oo enää ikävää tulla töihin.[/QUOTE]

No se on hyvä se, että pomolle kostit jotain mikä oli työntekijän aiheuttamaa.

• Tykkää
Reactions: Adii
[QUOTE="a p";26330821]Ei tää mikään uusi työpaikka oo, samaan olen palannut ja välillä ollut jo toisellakin äitiyslomalla :) Silloin kun jäin eka kertaa lomalle, ilmapiiri oli peestä, mut onneksi eräästä ikävästä kaikkia mustamaalaavasta ja vissiin myös rahaa kavaltaneesta työntekijästä päästiin eroon ja samalla parani koko työpaikan ilmapiiri raikkaaksi eikä oo enää ikävää tulla töihin.[/QUOTE]

Ihan sama, mutta itselleni ei tule hyvää kuvaa ihmisestä joka vielä leveilee tuollaiselal sikamaisuudella. On keinoja ja keinoja puuttua asioihin.

No se on hyvä se, että pomolle kostit jotain mikä oli työntekijän aiheuttamaa.

No siksihän mä sanoinkin tehneeni jotain kamalaa. Siitä on jo vuosia ja nyt voin jo vähän naureskella asialle. Silloin en vielä tiennyt mistä kaikki paska johtui, pomo oli hyvin ikävä, mm. vastusti perhevapaita jne ja oli kysynyt multa sen laittoman vauvakysymyksen työhaastattelussa, ja meiltä puuttui lomarahoja ja vietiin vapaita eikä ollut ylityöpalkkoja jne. Sit paljastui että moni asia johtuikin eräästä väliportaan työntekijästä eikä itse pomosta.

Mut en mä oikein kehtaa mennä pomolle tota tunnustamaankaan nyt ja pyytään anteeksi.. Sen sijaan koitan nyt olla oikein hyvä työntekijä :)

Jos kerran työpaikan ilmapiiri saa tuollaista tasapainottomuutta aikaan, niin oletko miettinyt mitä kaikkea ex-pomo ja työkaverit ovat sinunkin kahvimukillasi/hiusharjallasi/sisäkengilläsi tehneet...?

Yhteistyössä