Kehtaanko laittaa tapaamalleni miehelle viestin ja mitä laitan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "apua"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26345892]No et sinä ainakaan naimisiin sen kanssa pääse, se ajattelee vaan että "tuo se vaan pyytelee miehiä panolle"...[/QUOTE]

no ei haittaa, en edes haluaisi kaukosuhdetta.

[QUOTE="mies";26345913]Miksi naisille on niin helvetin vaikeaa sanoa asioita suoraan? Miksi AINA pitää pähkäillä, miettiä, kierrellä ja kaarrella? Miksi, miksi, miksi?[/QUOTE]

En tiedä. :D Torjutuksi tuleminen on naiselle ehkä vaikeempi kestää kun miehelle.

[QUOTE="apua";26345920]En tiedä. :D Torjutuksi tuleminen on naiselle ehkä vaikeempi kestää kun miehelle.[/QUOTE]

just noin. miehelle se on ennalta arvattava selviö. :laugh:

Aluksi olin, että älä laita viestiä, vaan odota jos mies laittaa. Mutta kun luin, että mies muuttaa pian toisella paikkakunnalle, ajattelin heti, että tuossa tilanteessa voisit hyvinkin laittaa viestiä.

On minunkin numeron tapaamani miehet ottaneet numerotiedostelusta selville, enkä koskaan pidä sitä pahana asiana. Se tuntuu oikeastaan imartelevalta, vaikken aina olekaan miehestä ollut kiinnostunut.

Laita vaan viestiä ja kerro jos vastasi jotain. Äläkä hirveesti pety jos mies ei vastaa tai halua nähdä, sillä on muuttokiireitä, eikä ollut hyvä tyyppi just sulle. Mutta jos vastaa, niin mikäs sen mukavampaa.

• Tykkää
Reactions: lissukka.
[QUOTE="mies";26345913]Miksi naisille on niin helvetin vaikeaa sanoa asioita suoraan? Miksi AINA pitää pähkäillä, miettiä, kierrellä ja kaarrella? Miksi, miksi, miksi?[/QUOTE]

Koska on niin nöyryyttävää saada pakit :ashamed:

Miks tää oikeesti on niin vaikeeta, vaikka melkein kaikki on sitä mieltä, että kannattais laittaa viesti. Siitä tulee niin piinaavaa odotella vastausta, jossei se vastaa 5 minuutin sisällä.

[QUOTE="hmh";26346056]Laita että: Pilluni on litimärkä ;)[/QUOTE]

tuntuu jotenkin karkeelta.

Palstan miehille kyssä: Mies on korkeasti koulutettu, onko se silti normaali mies eikä kaipaa mitään kaunistelua tai kiertelyä jos sille viestin laitan? En kyl ois siitä ikinä muuten arvannut et se on tohtori, ennen kun kerto. Aattelin jos siitä tuntuu jotenkin brutaalilta ehdottaa suoraan panoo. Vitsi kun kellokin käy, pitäis tehdä jo päätös. :D

[QUOTE="vieras";26345806]Mitäs jos se valehteli nimensä, ja sä laitat viestin ihan väärälle miehelle :O[/QUOTE]

No kyllä se vääräkin mies tulee panemaan kun suoraan pyydetään...

[QUOTE="apua";26346078]tuntuu jotenkin karkeelta.

Palstan miehille kyssä: Mies on korkeasti koulutettu, onko se silti normaali mies eikä kaipaa mitään kaunistelua tai kiertelyä jos sille viestin laitan? En kyl ois siitä ikinä muuten arvannut et se on tohtori, ennen kun kerto. Aattelin jos siitä tuntuu jotenkin brutaalilta ehdottaa suoraan panoo. Vitsi kun kellokin käy, pitäis tehdä jo päätös. :D[/QUOTE]

korkeesti koulutettu tarkottaa samaa kun "insinööri". niillä ei välttämättä kummosta aivotoimintaa ole oman alansa ulkopuolella.

• Tykkää
Reactions: lissukka.
Enemmän suo harmittaa jos et laita viestiä, kuin pakkien saanti! Nyt nainen toimintaa. Sitä paitsi jos se ei esim. ikinä vastaa, niin voit uskotella itsellesi, että hän ei halunnut ihastua tulisesti ennen muuttamista toiselle paikkakunnalle tai jotain muuta vastaavaa :D

[QUOTE="Mina";26346186]Enemmän suo harmittaa jos et laita viestiä, kuin pakkien saanti! Nyt nainen toimintaa. Sitä paitsi jos se ei esim. ikinä vastaa, niin voit uskotella itsellesi, että hän ei halunnut ihastua tulisesti ennen muuttamista toiselle paikkakunnalle tai jotain muuta vastaavaa :D[/QUOTE]

hahah totta! Nyt lähtee viesti.

[QUOTE="apua";26346183]se oli kyl biologi :/[/QUOTE]

iha sama, huomaa lainausmerkit.

tulee mieleen yks tuttu joka sai iskettyä hyvin naisia kun pokkana väitti että "minä olen lääkäri".

[QUOTE="apua";26346329]Novastashan se.. tänään ei käy ja mulle ei käy huomenna eli nyt on sit varmaan vaan pakko unohtaa haaveet hyvästä seksistä.[/QUOTE]

Olen tatuoitu jätkä!

[QUOTE="apua";26346387]Kyl se laitto viestiin, että olis kiinnostunut tapaamaan, muttei voi mitenkään peruu illan menoja ja mä en pysty huomisia. Ikävää että meni näin. Ehkä voin syyttää itteeni, olis pitänyt aikaisemmin viestittää :D Otan opikseni etten jahkaile jatkossa.[/QUOTE]

Näin se menee. Vain nopeat saa, hitaat valittaa.

[QUOTE="apua";26346387]Kyl se laitto viestiin, että olis kiinnostunut tapaamaan, muttei voi mitenkään peruu illan menoja ja mä en pysty huomisia. Ikävää että meni näin. Ehkä voin syyttää itteeni, olis pitänyt aikaisemmin viestittää :D Otan opikseni etten jahkaile jatkossa.[/QUOTE]

Mikä meno miehellä muka voi mennä panemisen edelle? Haistaa pahasti tekosyylle...

Uusimmat

Yhteistyössä