Jos sinä olisit pettäjä..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietin vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietin vaan

Vieras
Jos sinä olisit pettänyt puolisoasi ja jäänyt kiinni ihan pidemmästäkin suhteesta.. Olisit katkaissut suhteen sanoen toiselle osapuolelle valehdelleesi tai ainakin liioitelleesi parisuhteesi ongelmia. Sanoisit salarakkaalle haluavasi palata kotiin ja koittaa parantaa suhdetta.

Puolisosi olisi saanut kaiken selville.. Mikä puolison käytöksessä hämmentäisi jopa loukkaisi pettäjää eniten?

Mietin vaan miten kohdella tuota idioottia jonka kanssa olen kuvitellut eläväni onnellisesti 10 vuotta.

Se että puoliso ottaa eron ja lähtee omille teilleen. Ja vielä pää pystyssä ja ainakin näyttää pärjäävänsä mitä parhaiten ilman petollista exäänsä.

Se että puoliso ottaa eron ja lähtee omille teilleen. Ja vielä pää pystyssä ja ainakin näyttää pärjäävänsä mitä parhaiten ilman petollista exäänsä.

Mä tekisin näin. Ihan vittuillakseni en näyttäis, että maailma musteni ja kaikki mureni. Höpö löpö, ero vireille ja asunnon etsimisessä ja muissa vaan olisin "innokas sisustaja" ja voi hitsi kun onkin ihana saada kaapit kerralla kuntoon ja tyhjäksi roskista..

jos olisi pettäjä pitäisin huolen etten jäisi kiinni. :saint: no joo..

ja jos puolisoni pettäisi mut ja jäisi kiinni, pakkaisin hänen kamojaan ja heittäisin pihalle. mulle se olisi siinä vaiheessa varmaan ihan sama mitä se ajattelisi asiasta ja musta.

Yhteistyössä