Sanokaa, että mä selviän tästä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja moekoe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

moekoe

Aktiivinen jäsen
27.09.2011
4 182
0
36
Meillä ollut koko päivän, aamusta alkaen, tytöllä joku megauhma päivä! Heitellyt tavaroita ja kiljunut ja yritti suutuspäissään jopa lyödä (?!!) meidän kissoja.

Nyt se on ollut jäähyllä suunnilleen 50 min eikä loppua näy. Sikailu jatkuu, karkailee jäähypenkiltä, kiljuu, yrittää ilmeisesti saada mut tohon mukaan, toistaiseksi on pinna pitänyt.

Voi v***u, mulla olis ollu tänään niin paljon muutakin, vaan en anna periks!

Valakaa muhun uskoa, pliis!

50 minsaa on ihan liikaa. Juttele lapsen kanssa niin että hän kokee tulevansa kuulluksi tyyliin "olet tosi vihainen nyt". Lapsi rauhoittuu jos sinä rauhoitut.

Mä en ole missään vaiheessa ollut muksulle vihainenvihainen.

Enkä todellakaan päästänyt sitä kesken jäähyn pois. Lopulta istui sen vajaan 4 min ihan mallikkaasti, jollain sadannella yrittämällä. Mutta istui.

Ja meillä kyl palaa kaikki kivat puisto ja leikkikyläilyt, jos yrittää lyödä kissaa tai vahingoittaa niitä muuten.

Kiitos tsempeistä, hyvin jaksoi kun sai vähän avautua :D

Istu alas, hengitä syvään ja laske kymmeneen.

Meillä ollu tää päivä aikalailla samanlainen. Ite menin toiseen huoneeseen kun tuntu, että alan ite hermostuu ja pidin samalla käsiä korvilla. Meillä 2v ihan mahoton ton uhman takia, riehuu, kiljuu (välillä aamusta iltaan), repii, läpsii, viskoo tavaroita jne. Noi repimiset, läpsimiset jne. kohdistuu yleensä muhun. Saa miljoona kertaa yhen päivän aikaan kieltää samoista asioista vähänväliä. Meillä myös jäähypenkki käytössä, jos kesken kaiken poistuu, niin vien aina takasin. Jäähyn jälkeen yleensä jutellaan, halitellaan ja suukotellaan. Meillä ulkoilu vei kiukun pois ja tytär nukkuu päiväunia.

Joo, kyllä meilläkin on sovittu aina kaikki jäähyn jälkeen. Niin nytkin.

Tämän sain, kun eilen tuttavien kanssa kahvitellessa menin sanomaan, et meidän muksulla se uhmakin on jo rauhoittumaan päin. :stick:

You can do it! Meillä oli tuossa taannoin 2x4v + kohta 3v vastaan minä- päivä ja luulin jo että en ikinä tule selviämään siitä päivästä. No lopulta meillä oli tosi rauhallinen loppuilta kun sen kohkaamisen seurauksena yksi onneton sai nenäverenvuodon -_-

Yhteistyössä