Risteilylle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Khimaira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26367578]No, eikös pari lasta mahdu nukkumaan samassa sängyssä jalat vastakkain?[/QUOTE]

lapset ovat pituuksiltaan 158cm, 150cm sekä 133cm. Mahtuvatko?

[QUOTE="vieras";26367622]Kyllä minä ainakin mahdun kun jalat on toisen vieressä, jolloin molemmille jää tilaa kääntää kylkeä.[/QUOTE]

Jep. Näinhän minäkin sitä tarkoitin, mutta nähtävästi se oli liian vaikeata tajuta. =)

[QUOTE="vieras";26367673]Jep. Näinhän minäkin sitä tarkoitin, mutta nähtävästi se oli liian vaikeata tajuta. =)[/QUOTE]

No, kai se on sama miten reissussa nukkuu :|

Joo, eiköhän se ole unohdettu juttu. Olen pari tuntia tässä etsinyt, eikä alle 500e taida löytyä loman ajaksi edes kahdella hytillä ( A- tai B ).
Nuo erikoistarjoukset, tyyliin 10e/hlö ovat jostain autokannen alta :(

https://www.vikingline.fi/vl-cruises/suomi/FindKryssningsProdukt.vl

Perjantai 29.6 B4L 110 e, ilman aterioita. Tunnus FCHS. Ainakin mulle tuli ilmoitus, että tilaa on. Laiva on Gabriella.

Siljallakin voi vielä tulla "äkkilähtöjä"! Ja jos pitäis valita; perhehytti Siljalla vaiko 2 hyttiä Vikingillä, niin todellakin Siljan perhehytti tai sitten 2 Promenade-tai B-luokan hyttiä Siljalla!Kyllä noilla laivoilla on eroa niin hirveästi, etten itse edes lähtisi Tukholman-risteilylle Vikingilla! Tallinnan päiväristeilyt taas teen mieluusti Vikingilla..

[QUOTE="Nope";26367553]Ei mahdu koska sängyn reuna on todella korkea keskellä ja kuka haluaa nukkua korkealla metallisella reunalla, ne kun ei ole ns parisänkyjä vaan kaksi sänkyä yhdistettynä. Olen usein ollut noissa BL hyteissä ja tiedän.[/QUOTE]

Me olimme Silja Serenadella hiihtolomalla neljän hengen B-hytissä, ja alasängyt sai hilattua vierekkäin. Ei tullut mitään reunoja väliin, joten siinä olisi hyvin pystynyt nukkumaan kolmisin lapsen kanssa.

Yhteistyössä