Missä asennossa pienimunaisen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja N33 kysyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo, mä olisin toivonut, et jossai seksivalistukses olis sanottu toi sama juttu suoraan, et pitäkää miehet mielessä missä se klitoris on ja niin ootte ns hyvii rakastajii.

[QUOTE="...";26373880]klitoris jatkuu sisäpuolelle jos muna osuu siihen =orkku[/QUOTE]

Varmaan hauskan näkönen vehje sulla.
Minusta klitoris on vain se härpäke, ja se ei jatku kyllä yhtään mihinkään, vaikka oiskin joku isompi lihas jossain sisällä.

NO grillimakkarahan on jo aika keskiverto :D Siinä jos alokaa kokoa valittaa ni kannattaa katse kohdistaa omaan toosaan, missä vika jos mitään ei tunnu? ;)

Mulla on kokemusta niistä katkaravuistakin ja niille annoin ennemmin b-rappua, pääs aika paljon nopeemmin ja helpommalla ku tuntitolkulla ähistä.
Kun oli nekin miehet katkaravuistaan huolimatta muuten ihan loistavia tyyppejä :)

[QUOTE="vieras";26373827]Ihan oikeasti, nainen voi tuntea penetraatiossa vain paineen tunnetta. Orgasmi johtuu klitoriksen painautumisesta miehen alavartaloon peniksen juureen. Tämä on tutkittu fakta. Vieläkin on aikuisilla ihmisillä seksiasiat hakusessa, huokaus!

Orgasmiin toki vaikuttaa psyykkinen puoli jne. mutta munaa siihen ei tarvita.[/QUOTE]

Sori; Täyttä paskaa.

no mä en ainakaan saa orgasmia, jos joku vain pamputtaa, mutta saan kyllä, jos hieroudun miestä vasten. Aika harva mies osaa "hieroutua", enemmän eestaas pamputusta on ollut, mut onneksi mielikuvitus toimii.

Yhteistyössä