saamarin saamari.. että sitten pitikin sählätä ehkäisyn kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kivakiva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kivakiva

Vieras
kiva kiva jos raskaana olen... no toivotaan ettei miehen siittiöt oo mitään super sitkeitä... kp8 otin minipillerin 6h myöhässä..sallittu myöhästely on 3h. Seuraavana päivänä oltiin yhdynnässä.. jotenkin kaiken muun hässäkän ympärillä unohdin jopa sen että olin edellispäivänä myöhästellyt pillerin kanssa ja niin ei tullut sitten käytettyä kumia varmistuksena... kiva kiva...

ei se niitten pillereiden teho niin nopeasti lakkaa. otin ite pillerit aina miten sattuu. en kattonu että mihin kellon aikaan pitäis ottaa kuhan muistin yhen päiväs syödä. silti kun lopetin ne ni meni puoli vuotta ennen ku raskaaks tulin.

hei sinä joka sanoit että lapsen yritystä takana jo vuosia. sano itsellesi ettei se lapsi oo enää tervetullut ja ala elämään niin. luovuta! koska sillon ku yrittää ni ei onnistu mutta moni luovuttanut onkin sitten tullu raskaaksi. ;) näin kävi myös mulla. yritettiin miehen kans kauan aikaa ja haluttiin lasta todella. sitten ku totesin ittelleni että ei se yrittämällä tuu ni ei menny kauaa ni näytti plussaa testit ;)

hei sinä joka sanoit että lapsen yritystä takana jo vuosia. sano itsellesi ettei se lapsi oo enää tervetullut ja ala elämään niin. luovuta! koska sillon ku yrittää ni ei onnistu mutta moni luovuttanut onkin sitten tullu raskaaksi. ;) näin kävi myös mulla. yritettiin miehen kans kauan aikaa ja haluttiin lasta todella. sitten ku totesin ittelleni että ei se yrittämällä tuu ni ei menny kauaa ni näytti plussaa testit ;)

Kiitos tiedosta. Meillä kuitenkin todettu lääketieteellistä häikkää ja munasolut eivät kypsy edes hormoneilla, joten luovutus ei auta. Kiva jos teidän tapauksessa auttoi. :)

[QUOTE="aapee";26392218]up[/QUOTE]

Mitä nostamista tässä enää on, vahinko kun on jo tapahtunut nimenomaan sinulle ja palstalaiset eivät sille voi yhtään mitään.

Yhteistyössä