Kävin kaupassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja turhis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

turhis

Vieras
Minäkin vuorostani laitan tällaisen, ekan kauppa-aiheisen.

Kävin kaupassa. Jopas oli isovanhempia liikkeella kakaroiden kanssa.

Kyllä pisti säälittämään yksikin pariskunta (näyttivät noin 70-80-vuotiailta, paljon vanhemmalta näyttivät kuin meidän lasten isovanhemmat, ja meidän lapset ovat jo koululaisia) kun kävivät penikan kanssa, jonka rattaista kuului koko ajan vinkumista, minä haluan, minä haluan, tai jotain vinkumista, mistä ei ottanut selvää.

itse huomasin saman äsken kun käväsin kaupassa keskustassa. Mut eipä se mua haittaa tai häiritse, niin menee meiänkin muksu ens kuussa mummilaan ainakin kaheks viikoks :D

[QUOTE="a p";26399095]Aihe vois olla vaikka, että mistä se ihminen jaksaa valittaa jo parivuotiaana, kun saa istua köllötellä rattaissa ?[/QUOTE]

A-haa. Niin, jospa 2-vuotiaalla olisi jo aikuisen aivot. Sitten varmasti osaisi istuskella, ja nauttia kun muut maksaa ja kuskaa :D.

• Tykkää
Reactions: Anatolia
[QUOTE="vieras";26399153]Mikä tässä nyt oli se ongelma jonka aloittaja halusi tuoda esille?[/QUOTE]

No minusta tässä nyt haluttiin tuoda ilmi kuinka oli paljon muksuja isovanhempien kanssa, perus palsta arvio vois olla "taas on vätys äidit pistäny kakaransa mummojen vaivoiks kun eivät ite viitti hoitaa penikoitaan"... ;)

No minusta tässä nyt haluttiin tuoda ilmi kuinka oli paljon muksuja isovanhempien kanssa, perus palsta arvio vois olla "taas on vätys äidit pistäny kakaransa mummojen vaivoiks kun eivät ite viitti hoitaa penikoitaan"... ;)

Eikun tuossahan ap juuri selitteli, että pointti on se, kun lapset saavat paapomista ja silti kitisevät, vanhoille ihmisille vielä.

Eiköös se nyt vaan ole lähes kaikkien mielestä rikkaus kun lapset saavat viettää aikaa isovanhempien kanssa, ja parempi vaihtoehto kuin päiväkoti. Ovat siis hoidossa, mutta silti lomalla :).

[QUOTE="Vieras";26399180]Eikun tuossahan ap juuri selitteli, että pointti on se, kun lapset saavat paapomista ja silti kitisevät, vanhoille ihmisille vielä.

Eiköös se nyt vaan ole lähes kaikkien mielestä rikkaus kun lapset saavat viettää aikaa isovanhempien kanssa, ja parempi vaihtoehto kuin päiväkoti. Ovat siis hoidossa, mutta silti lomalla :).[/QUOTE]

Jos kyse olisi vanhemmasta lapsesta niin ok, ymmärtäisin aloituksen, jonkun parivuotiaan kohdalla en ymmärrä miksi asiasta edes keskustellaan, sen ikäset nirisee ja narisee millon mistäkin, välillä ilman syytäkin, oli siinä sitten äiti, mummo, eno tai mikä tahansa sen kanssa kulkemassa..

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;26399237:
Raportoin kauppareissustani iltapäivällä vasta, haittaakse?

Kunhan teet sen ennen neljää. Muuten en pääse lukemaan sitä, ja mistä minä parka sitten voin tietää keitä oli kaupassa, keiden kanssa ja mitä ostivat.

Kävin mäkin kaupassa kuopuksen kanssa.Vastaan tuli ilmeisesti ukki ja lapsenlapsi kärryissä ( poika ), ukki luki kauppalistaa ääneen, leipää tarvitaan johon poika sanoi niin ja pizzaa.Ukki mietti, että onkohan prismassa sitä pizzaa mitä poika haluaa syödä.Ja en ajatellut soittaa ls-viranomaisille, että isovanhemmat syöttää lapsenlapsille pizzaa.

Aloituksen pointti;

Lasten kesälomat alkoivat vasta ja jo nyt äidit laittavat lapsensa isovanhemmille hoitoon eivätkä edes vaivaudu viettämään heidän kanssaan aikaa, edes lomalla. Käyttäisivät tämänkin palstalla istumisen ajan niiden lasten kasvattamiseen niin ei muiden tarvitsisi kaupassa kuunnella kuinka pikku lapset vinkuvat rattaissa.

Yhteistyössä