Disney Storesta tilattu Tähkäpään puku tuli!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Pakko hehkuttaa täällä, kun en voi hihkua tytön aikana kotona. :D

Äsken tuli siis ovelle paketti, kun tilasin Tähkäpään puvun, peruukin ja tiaran Disney storesta 7v tytölle synttärilahjaksi. Se on hänen hartain toiveensa ja Tähkäpää aiheiset kaverisynttärit on tulossa.

Puku ja peruukki on aivan täydellisen ihanat! Melkein en malta pitää niitä salassa tytöltä,mutta koitan nyt hillitä itseni vielä. :D

laitas linkki tohon kauppaan. Onko siellä muita disney vaatteita(siis ihan tavallisia), kun sisko toi jenkeistä paljon mekkoja tytöille kun muutti takasin Suomeen asumaan- ja ne oli tosi ihania ja hyvälaatuisia :)

Taitaa äiti olla vähintään yhtä innoissaan kuin tyttö! Olisko pukua ollut aikuistenkin kokoa?

Taitaa olla äiti tosiaan yhtä intona. :D Voi olla että se lastenpukujen pienin mahtuiskin mulle, kun en niin iso itsekään ole. ;D Mutta ehkä minä pärjään ilman. On vain niin ihanaa, kun tietää ostaneensa jotain mikä on taatusti lapselle mieleinen ja jolla varmasti leikitään paljon! Meillä noi roolipuvut on kovasti suosittuja.

Ja tykkään järkätä synttäreitä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;26399878:
laitas linkki tohon kauppaan. Onko siellä muita disney vaatteita(siis ihan tavallisia), kun sisko toi jenkeistä paljon mekkoja tytöille kun muutti takasin Suomeen asumaan- ja ne oli tosi ihania ja hyvälaatuisia :)

Täältä tilasin ja on muitakin vaatteita. Ihania uimapukujakin:

http://www.disneystore.co.uk/

Eu:n sisältä kun tulee niin ei ole tullia eli ei kannata tilata jenkkien disney storesta. Taisin tilata 25.5. ellen ihan väärin muista ja tänään siis tuli.

[QUOTE="alkup";26399893]Täältä tilasin ja on muitakin vaatteita. Ihania uimapukujakin:

http://www.disneystore.co.uk/

Eu:n sisältä kun tulee niin ei ole tullia eli ei kannata tilata jenkkien disney storesta. Taisin tilata 25.5. ellen ihan väärin muista ja tänään siis tuli.[/QUOTE]
Kiitos! Kun olen kattonut vaan sitä jenkki-sivustoa, mut en sieltä tilannut kun menee niin monimutkaiseksi tullien kanssa :) :heart:

Meillä vanhin lapsi saa usein tuliaisia tuolta Disney storesta ja tykkää kovasti. Kiitos linkistä, kiva päästä katselemaan mitä kaikkea kivaa siellä onkaan niin tietää seuraavan kerran vaikka toivoakin jotain erityistä.

Miksei oo pitempi tuo Tähkäpää peruukki. Meidän tytön omatkin hiukset on pidemmät. Sellanen olis hauska joka yltää maahan asti. Vai enkö vaan löytänyt sellaisia?

On muuten hyvälaatuisia Disneyn lastenvaatteet. Meidän 4-vuotiaalla Cars-paita ja on kestänyt moitteettomana jo vuoden, siinä siis etupuolen kattava printti. Saatiin tuliaisena Lontoosta, suosittelen!

Kannattaa ehkä ottaa se seuraava koko jos ostaa mekon disney storesta. Esim. itse ostin 9-10 vuotiaille tarkoitetun tähkäpää-mekon n.128cm pitkälle tytölleni, ja yhtään ei ole liian iso. Kun taas tähkäpää-uimapuku on 7-8 vuotiaille tarkoitettu ja sopiva. Isompi ois ollu liian iso.

Postikulut oli 12 puntaa ja koko tilaus (tähkäpää mekko, peruukki ja tiara) postikuluineen oli muistaakseni 59puntaa. Euroina siis 73e ellen väärin muista.

Peruukin pituus on 75cm eli meidän tytöllä pepun alapuolelle. Tytön oma tukka on lähes peppuun asti eli on kyllä pidempi tytön omia hiuksia ja tietysti nyt ihan erilainen kuin tytön oma tukka. :)

Otin koon 7-8vuotiaalle, kun en uskaltanut isompaakaan ottaa ja onneksi en ottanut. Ois varmaan hankala leikkiä, kun vanne on niin pitkällä että laahaa maata. Toi on nyt samanpituinen mitä tytön tuhkimo pukukin on. Vertasin siis. Ja kyllähän se puku toki leveneekin varmaan kun koko suurenee muutenkin eli ois aika roikko varmaan se seuraava tytölle. Toi näyttää hyvältä koolta. :) En tiedä tytön pituutta mutta lienee joku vähän päälle 122cm.

Ite olen tilannut jenkkistoresta,kun tulee siltikkin paljon halvemmaksi entä Englannista tilattuna.Tulliselvitykset voi itse tehdä netissä ja ei ole kovin vaikea juttu.Kannattaa vaan tilata aina koko rahan edesta alle 150e niin ei mene tulleja alv vaan.Ja postikulut lasketaan tulleihin mukaan,muta siihen summaan kestää tilata jo aika paljon tavaraa.ja jos ei itelle halua tilata paljoa,niin kannattaa tilata vaikka kimpassa naapurin kanssa.
Meille tuli ihania cars vaatteita ja pojalle Martti lippis omalla nimellä,joka päässä menee nukkumaankin =).Lisäksi vielä autoja,jotka on tullien ja postienkin jälkeen paljon halvempia entä suomessa!

Alkuperäinen kirjoittaja väsyny;26403557:
Siis en voi muuta sanoa ku kallista. Mutta jos lapsi saa toivomansa lahjan niin onko se sitten kuitenkaan... :-D

No kallista ja kallista... Joo puku oli kalliimpi mitä suomessa myytävät tähkäpää puvut. Toisaalta se on myös paljon hienompi peruukkeineen ja tiaroineen. Suomesta saa vain jotain laihaa lettiä tai jos sattuu löytämään sen deluxe-mallin niin se letti taas on niin painava ettei ihan joka lapsen tukassa pysy varmaan kiinni.

No mutta joka tapauksessa itse mietin, että ostan mieluummin tuon ja maksan siitä 70e ja se on juuri sitä mitä tyttö on itse eniten toivonut ja tiedän, että sille on käyttöä. Meillä on roolipuvut tosi ahkerassa käytössä lasten leikeissä. Toinen vaihtoehto olisi ollut viedä tyttö kauppaan ja kysyä, että mitä tahtoo. 1,5h miettimisen jälkeen olisi varmaan päätynyt johonkin tusina-barbieen tms mitä on jo huone täynnä ja mikä unohtuu päivässä sekoittuen muihin leluihin. Ja olisin silti maksanut siitäkin noin 50e hyvässä lykyssä. Eli mieluummin tosiaan näin.

Ja joka tapauksessa tyttö tulee saamaan taas lahjaksi sitä tusinakamaakin mitä huone pullottaa. Olen tyytyväinen ostokseeni. :) Ja tyytyväinen myös tavallaan siihen, että kuuden vuoden kotiäitiyden jälkeen voin nyt ostaa tuollaisen ilman, että se heiluttaa taloutta mihinkään. :)

Yhteistyössä