HuOmenta ! !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aurinkoista huomenta!

ja hyvää syntymäpäivää minulle miten muka taas on menny vuosi...

Onnea! :flower: Mä tuun muutaman päivän perässä :D

Meillä tänään synttärijuhlat, kun poika täytti viime viikolla ja me likan kanssa sit ensviikon alussa ni menee kivasti näin. :D Kauhee väsääminen kaikenmaailman kakuissa sun muissa mut tänään se on ohi ja lapsetki pääsee mummolaan koko homman jälkeen ja mä sitten aikuisporukassa viettelen synttäreitä ja kouluun pääsyä ;)

Mun synttärikarma ei toiminu, aurinko ei paista vaikka joka ikinen vuosi on voinu luottaa siihen, että kun on synttäripippalot niin aurinko paistaa ja on hippasen kuuma! : /

• Tykkää
Reactions: aamuntorkku
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;26432619:
Huomenta!

Onnea luciferille :flower:

Tästä pitäis hipsiä suihkuu, kunhan saa silmiä riittävästi auki :D Sit puolenpäivän maissa nokka kohti Poria, Icco-rockiin hyvän ystävän kanssa ja huomenna kotio :)

Meillä tänään synttärijuhlat, kun poika täytti viime viikolla ja me likan kanssa sit ensviikon alussa ni menee kivasti näin. :D Kauhee väsääminen kaikenmaailman kakuissa sun muissa mut tänään se on ohi ja lapsetki pääsee mummolaan koko homman jälkeen ja mä sitten aikuisporukassa viettelen synttäreitä ja kouluun pääsyä ;)

Mun synttärikarma ei toiminu, aurinko ei paista vaikka joka ikinen vuosi on voinu luottaa siihen, että kun on synttäripippalot niin aurinko paistaa ja on hippasen kuuma! : /

kiitos ja onnittelut sinne suuntaan kaikille tasapuolisesti

Onnea triplasti!

Huomenta!!

Mun salipäivä tais olla tässä. Mies on kipeänä. Kuumetta vaille 39. Ihan pihalla. Jaajaa. Jos pistäis jossain vaiheessa jooga dvd:n pyörimään ja hyvittelis edes sillä.

Aurinko paistaa, muksu on yön aikana ilmeisesti ladattu ihan piripintaan, joten tästä lähdetään :D

ONNEA kaikille sankareile!

• Tykkää
Reactions: Metis ja astrolabe

Yhteistyössä