HuOmenta !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta!

Oon tässä jo pari tuntis maraboun avausta ootellut.kun pienin neiti alkoi yrjöämään noin klo02. Puolen tunnin välein tavaraa lentää,niin mikäs tässä ootellessa.
Jep jep...kyllä se tästä!

Huomenta!

Mies toki teki tunnin lähtöä reissuun (kyyti oli myöhässä) ja enhän mää siinä "metelissä" saanu nukuttua ;) Nooh, nyt mies pääs vihdoin matkaan ja mä aloitin aamutoimet (=surffailun) :saint:

Arska paistaa :heart:

Huomenta. Ois voinu nukkua tai opiskella, mutta mie mietin soittolistaa häihin ja hääkakkua. :facepalm:
Kandeis eka esikatsella...
facepalm.gif

Harmittaa, kun täällä sataa. Itse en välitä, mutta mummon pikkunen ei pääse tänään(kään) pomppulinnaan :(
Eilen aamupäivällä oli markkinoilla aurinkoista, mutta iltapäivällä (päikkyjen jälkeen) satoi ja pomppis oli pistetty kasaan. Possujunakaan ei kulkenut.

Huomenta!

11 tunnin yöunet takana ja kerrankin tuntuu, että olisin nukkunut tarpeeksi. :D

Käytiin eilen ostoksilla ja mä niin rrrrrrrakastan tota meidän Seppälän alenurkkausta! Ostin kolmenkympin hupullisen hartiahuivin viidellä eurolla. Ja koruja sekä muksun leikkeihin että itselle 8kpl 5euroa. Musta ihan hyvin.

Tänään tukan värjäys ja salia. Tein kaverin kans treffit, treenin jälkeen saunomista ja porealtailua tiedossa, kattoterassilla :cool:

Oi, kun paistaisi aurinko vain koko päivän!

Huomenta.. 1,5h mennyt herätessä. Miten tää voi olla näin vaikeaa?!

Luulisi, että 9 kuukaudessa olisi jo tottunut, mutta ei - mä olen joka aamu väsynyt :headwall:

Lisää kahvia.

Huomenta! Harmittaa kun on jo sunnuntai. Vieläkin ihan väsyksissä ja dedä dukossa vaik tuli nukuttua ihan hyvin. C-vitamiinia vaan kaksin käsin ja toivoa et huomen ois ok kondis.

Huomenta! Työmaalla taas. Enää tämä päivä ja sitten kaksi vapaata. Lomaan aikaa tämän päivän jälkeen kuusi työvuoroa - sitä siis odotellessa. :D

Yhteistyössä