Voi järkytys :O soitin miehelle...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Tein tänään positiivisen raskaustestin ja soitin miehelle, joka oli pihalla raksahommissa, että millon ehtii tulla kahville (että voisin kertoa "uutisen" sit kasvotusten).

Miehellä oli kännykkä parin metrin päästä siitä missä itse työskenteli, ja kun soitin, mies luonnollisesti siirtyi puhelimen luo. Samaan aikaan joku tukijuttu murti ja siihen missä mies oli vielä hetki sitten ollut, rysähti yläpuolelta tavaraa. Olin molemmista jutuista niin shokissa etten oikeen keskittynyt kunnolla, tai en ainakaan muista tarkkaan muuta kuin sen että mies sanoi et olisi varmaan kuollut jos ei olis just silloin mennyt vastaamaan puhelimeen. Jotain betonitavaraa sieltä käsittääkseni putosi.

Hyi kamala, vähän pelotti päästää mies jatkamaan töitä.

Hui! Sulla oli varmaan joku etiäinen että just aloit soittaan etkä esim. laittanu viestiä tai vaan odottanu että tulee kotiin.
Onneksi soitit!

Mut mitä se tuumis raskaudesta? :)

Hyvä kun soitit siis :)

Meillä mies on myös raksalla hommissa ja juuri vähän aikaa sitten joku oli kuollut ison betonielementin kaaduttua päälle :(

Ja välillä kun kuuntelee millaisissa mestoissa joutuu mies töitään tekemään niin näin raskaana hyvä etten salaa itke kun pelkään että joskus tapahtuu jotain kamalaa...

Hui! Sulla oli varmaan joku etiäinen että just aloit soittaan etkä esim. laittanu viestiä tai vaan odottanu että tulee kotiin.
Onneksi soitit!

Mut mitä se tuumis raskaudesta? :)

Mulle on yleensä tosi vaikea soittaa erilaisiin paikkoihin (siis muille kuin ystäville) mut nyt kun tein testin, soitin heti neuvolaan miettimättä mitä sanon ja th vastas heti et puhelin kerkes tuutata just ja just kerran, selvittelin sen kans juttuja ja sit mietin hetken, odotanko et mies tulee itsestään vai kyselenkö jo kahville, arvasin kuitenkin ettei heti pääse tulemaan vaikka pyytäisinkin, mut päätin soittaa :)

Mies oli aika hyvällä tuulella kun kuuli et meille tulee vauva :) Meillä on jo 1,5-vuotias lapsi. Edellistä yritettiin vuosi ennen kuin tärppäs ja tää seuraava sai alkunsa vähän niin kuin puolivahingossa. Varsinaisesti oli tarkoitus alkaa yritys vasta puolen vuoden päästä, mutta oon viimeisen kuukauden aikana ollut välillä hieman huolimaton ehkäisyn kanssa. Ja mä olin ihan varma, että taas yritetään vähintään se vuosi ja sit varmaan painutaan jonnekin lapsettomuustutkimuksiin.

Meilläkin on tuttuja kuollut raksahommissa, yhdessä tapauksessa tosin ainakin syy oli miesten huolimattomuudessa, mutta vahinkojakin valitettavasti sattuu ilman että niitä voisi mitenkään estää :(

Yhteistyössä