Minkä ikäisten annatte katsoa simpsoneita? Tuli mieleen kun kaverini haukkui mut tästä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eevee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eevee

Vieras
Mulla siis nyt kuudennelle menevä poika ja toinen menee neloselle. Ja ovat oikeestaan aika pikkuisistakin saakka saaneet katsoa simpsoneita. Juu aika sairaitakin juttuja siellä on, mutta niin se oon minäkin katellut vaikka mitä lapsena, ihan normaali ihminen musta tuli. Toki on lapsesta kiinni kuka kestää mitäkin, mutta meillä simpsonit on sellainen että lapset vaan katsoo sitä ja välillä naureskellen yökkäilevät että hyiiiii, kato. lähinnä siis piirrossarja mitä bart ja lisa katsoo, en nyt muista nimeä.

No. Onko se niin vaikea tajuta, että se, että joku on piirretty ohjelma, ei tarkoita, että se on lastenohjelma. Kannattaa joskus kyseenalaistaa omia tottumuksia.

Me ollaan sitte ihan vastuuttomia vanhempia, kun kohta 6v ja kohta 8v ovat pienestä asti saaneet katsoa Simpsoneja.... Jotkut kauhujaksot on skippailtu, mut ei nekään taida olla pahoja enää kun miettii jotain Code lyokonia joka Juniorilla tulee..

Simpsonit on ihan hiton hyvä sarja ja annan kattoo minkä ikäisenä vaan. Ei pienet siitä ees mitään tajua. Se verenlennätysshow siinä ei paljon eroa siitä kun jotkut aivottomat pokemonit mäiskii toisiaan.

Meilläkin aika pienestä katsoivat, nuorin nyt 5v ja on katsonut jo pari vuotta...eihän se tekstiä osaa lukea ;D

Ei kai sitä tekstiä tarvi osata lukea nähdäkseen että siinä lentää verta ja suolenpätkiä ja räjäytetään kissalta pää irti jne. vaikkakin piirrettynä.
6.lk antaisin katsoa, mutta neljäsluokkalaisen en.

Kuinkahan moni teistä antaa lasten katsoa South parkiakin?

Ei kai sitä tekstiä tarvi osata lukea nähdäkseen että siinä lentää verta ja suolenpätkiä ja räjäytetään kissalta pää irti jne. vaikkakin piirrettynä.
6.lk antaisin katsoa, mutta neljäsluokkalaisen en.

Kuinkahan moni teistä antaa lasten katsoa South parkiakin?
Oletko sä jotenkin ymmärtänyt ne mainitsemasi kohtaukset vähän väärin? Siinähän tehdään parodiaa muista piirretyistä joissa sitä yli menevää väkivaltaa esiintyy.

Mulla siis nyt kuudennelle menevä poika ja toinen menee neloselle. Ja ovat oikeestaan aika pikkuisistakin saakka saaneet katsoa simpsoneita. Juu aika sairaitakin juttuja siellä on, mutta niin se oon minäkin katellut vaikka mitä lapsena, ihan normaali ihminen musta tuli. Toki on lapsesta kiinni kuka kestää mitäkin, mutta meillä simpsonit on sellainen että lapset vaan katsoo sitä ja välillä naureskellen yökkäilevät että hyiiiii, kato. lähinnä siis piirrossarja mitä bart ja lisa katsoo, en nyt muista nimeä.

sun kaverilla!!!! "20 vuotta pyörinyt ja homeri on paras vaikka kuulostakin idiootilta!
Se miten itse reagoit se vaikuttaa alle 4 vee. % vee alkaa jo näyttää omaa tahtoaan ja jos hänestä tuntuu pahalta se voi sanoa sen!

[QUOTE="vieras";26463515]Oletko sä jotenkin ymmärtänyt ne mainitsemasi kohtaukset vähän väärin? Siinähän tehdään parodiaa muista piirretyistä joissa sitä yli menevää väkivaltaa esiintyy.[/QUOTE]

ja jonkun 5 vuotiaanko pitäisi tuo ymmärtää?

[QUOTE="vieras";26463526]sun kaverilla!!!! "20 vuotta pyörinyt ja homeri on paras vaikka kuulostakin idiootilta!
Se miten itse reagoit se vaikuttaa alle 4 vee. % vee alkaa jo näyttää omaa tahtoaan ja jos hänestä tuntuu pahalta se voi sanoa sen![/QUOTE]

homeri ei tulis yksin toimeen ilman margea! Ja sais lapset. homerissa on se mukavaa(siis hahmo) että ajattelee omalla tavallaan eikä pettäs margea.
Sehän on sarjakuvahahmo jonka kirjottaat käsikirjottajat!

simpsonit katsottu aina, salkkareita ei vielä koskaan, kaksi alakoululaista meillä salkkareissa opetetaan mitenolla pirullinen ja kiero ja ilkeä muille. simpsonit on fisu ohjelma.

Yhteistyössä