E
emmm
Vieras
Täällä kirjoittaa 18 vuotias neito, joka haluaisi tosi paljon kokea raskausajan, mutta ei halua lasta. Tuntuu, että en ole valmis ikinä ottamaan sitä vastuuta mitä lapset minulle toisi.. Haluan vaan elää niin, että kukaan ihminen ei ole riippuvainen minusta 18 vuotta. Tästä huolimatta olen jo monta vuotta halunnut kokea raskauden. Haluan kokea sen, ja antaa vauvan parille jotka eivät itse kykene saamaan lasta. Mitä mieltä?