Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Samankaltainen koulutus meillä on, vaikka sinulla korkeampi - olen itse tradenomi YAMK.
Nii-in, nyt on parempi työllistyä, kuin silloin kuuluisana viidentenätoista päivänä.
Mutta sitten tulee se tämän hetken työllistymisen ongelma; vakituiset työsuhteet ovat hoitoalaa lukuunottamatta "kiven alla", joten työllistyminen on jo nyt vaikeaa...
Housu-lahje mitta uupuu edelleen hei kamaan![]()
Ei tokikaan pitäisi kiusaajien tahtoon alistaa.
Olen vain sitä mieltä, että kiusaamiseen on puututtava paremmin ja se homma saatava kuntoon, ennenkuin homoadoptio sallitaan...
Kaikkee se aloitus saikaan aikaan![]()
Kysymys: Tumma vai vaalea, lyhyet vai pitkät hiukset?
No vakituinen työsuhde = utopiaa, joka ei edes ole tällä hetkellä millään muotoa ensisijaisena tavoitteena. Tärkeämpänä pitäisin puhtaita oman alan työtehtäviä, joilla saadaan cv:seen lisää ruokaa ja meriittejä jatkoa ajatellen.
Perkele!
Vaimo torkkuu tuossa sohvalla ja minä en ymmärrä noista mitään.
Ei taida tälle illalle ilmaantua sitä mittaa... Sori!
Olet oikeassa.
Vakituisia ei taida juuri olla enää, kun kunnalla, hoito- ja palvelualoilla.
Ymmärrän tavoitteesi ja toivotan onnea!
Millaista työtä tavoittelet?
Ymmärrän toki sinun näkökantasi ,mutta minun näkemykseni eroaa tässä asiassa.
Haluaisin kyllä homoille adoptio-oikeuden, mutta vasta, kun kiusaamsasiat on järjestyksessä.
Keneltäkään en tietenkään sitä oikeutta halua kokonaan ja pysyvästi kieltää!
Niin mittaa siitä mistä sun muna loppuu ja roikkuu lahkeessa ja siitä niin paljon alas kun lahjetta riittää tämä on haara-lahje mitta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;26478056:Lempiruokasi?
Lähinnä markkinointipuolen töitä. Ja sekin yhtenä pointtina, ettei varmasti tutkinnollani suhteessa tämänhetkiseen työkokemukseen sellaista vakituista työtä vielä saisikaan, johon voisin loppuelämäkseni tyytyä. Sen verran kunnianhimoa kuitenkin löytyy. Eli siinäkin mielessä on uraorientoitumiseni askel kerrallaan -tyyppistä.
Niin, että polvesta asti mittaan niin paljon alas, kun lahjetta riittää ?
Oppia ikä kaikki, nyt tiedän, ikä on haaralahjemitta...
Pöh sä oot vaan laiska :vampire:
Nyt osuit oikeaan .
Mutta mä olen lomalla, eikös sillon saa ollakin?![]()
SaaMut kun tää oli kysy mitä vaan ja oonko mä ainoo joka ei saa vastausta
![]()